Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 17.09.2008, 21:48
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Perusasetus

Kai tarkoitat, että kuskille + matkustajalle paikat? Vai onko meno niin hurjaa ettei varsinaista kuljettajaa ole lainkaan
Johonki savipellon tyyliselle vauhtirata, tarvittaessa kastelulaitteilla eikä mitään valtavia hyppyreitä..

Vastaa lainaten
Vanha 17.09.2008, 22:02
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Perusasetus

nelipyöräohjatuissa autoissahan voi takaohjauksen lukita/ottaa pois käytöstä. kuten joskus "off road for fun kisoissa"

mun mielipiteen noihin kaariin saa kun lukee "rolling jeep" projektia... eli kaikkiin 6-piste kaaret!!
Vastaa lainaten
Vanha 18.09.2008, 16:37
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Kai tarkoitat, että kuskille + matkustajalle paikat? Vai onko meno niin hurjaa ettei varsinaista kuljettajaa ole lainkaan
Johonki savipellon tyyliselle vauhtirata, tarvittaessa kastelulaitteilla eikä mitään valtavia hyppyreitä..

Eiks hyppyjen ja rynkytyksen lisääntyessä kuitenki kuskista tule matkustaja Siis tarkoitin just kuski+appari on vähimmäis määrä ja itse asiassa sais olla vaikka samalla maksimi määräkin???

Ja siis eihä tästä ole tarkoitus mitään nopeuskilpailua tehdä sanan varsinaisessa mielessä vaan paikat sen verran "tiukkoja" ettei nopeudet pääse edes nouseen hirveesti, mut silti nopein suoritus ilman virheitä palkitaan korkeimmin pistein.

Ja tuskin se vinssin laittaminen trial miehille niin vastentahtoista on. Ja ajakoot sit perkele muita vastaan vaikka käsitaljalla mun puolesta

Juu ei mulla ollu mielessä ottaa mitenkään AKK kisaks vaan tänhän vois järjestää kuka tahansa. Vähä niinku nykyiset suunnistuskisatki.

4-pistevöistä en tinkis.....oikeesti kävi mielessä vielä kuppipenkkikin, mutta jos taas lähettäjä tarkistaa, että vyöt on oikeasti kiinni, niin kyllähä vöilläkin saadaan melkoisen tiukkaan sidottua penkkiin.

Kaaret...niin siis kyllä mäkin olen mieluummin 6 piste kehikon puolella, jos äänestykseen menee, mutta ku mulla oli perus ideana, että ei tästä tulis mikään rock race tai kanadan mallin älytön kaluston rikkomis ja räimintä kisa, vaan enemmänkin perinteisen Top Truck Challengen tyylinen, jossa olis sit mukana Hi-Luxia, toitsua, Patrol, Volvo, Chevy, Dodge, Ford, Suikka, Jeep yms kalustoo.

Eli enemmän perinteisiä maastureita. Mutta silti en lähtis kieltään putkirunko tai puoliputkirunkoisiakaan pois. Koska mun mielestä kaikki kynnelle kykenevät sais ottaa osaa äänestykseen.

Ja jotta isotehoisia ja nopeita autojakin suosittais, niin mun mielestä vois olla yhtenä osiona ihan kiihdytys kuivalla pellolla tai hiekalla tai miks ei vaikka asfaltilla. Sellaisessa kokeessa taas joku "spider" tyyppinen trial kikotin ei kuitenkaan ole vahvoilla verrattuna vaikka piristettyyn Blazeriin. Mutaspoorissa taas kuitenkin pikkutehoisella ja hitaallakin autolla saatetaan ajaa pohja-aika.

Siis onks mun ajatusmalli nyt siis väärä, ku en haluakkaan totaalista tuhoa kaikilla jaksoilla ja kaikille autoille????????
Vastaa lainaten
Vanha 18.09.2008, 16:51
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Perusasetus

Tarvitseeko osallistujat valita äänestyksellä? Koko viikonloppu aikaa ni ehtii kaikki halukkaat ajamaan?
Tuff truckissa olis vielä "autonäyttely" ja rti-ramppi osioina.
Vastaa lainaten
Vanha 18.09.2008, 17:07
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Tarvitseeko osallistujat valita äänestyksellä? Koko viikonloppu aikaa ni ehtii kaikki halukkaat ajamaan?
Tuff truckissa olis vielä "autonäyttely" ja rti-ramppi osioina.

Ei muuten ehdi. Jos nyt esim suunnistuskisat suurimmillaan on keränny joku 100 autoo(siihen viel muutama virolainen ja swedu ja norski ja venakko) ja ne ajaa vaikka 8 erilaista erikoiskoetta ja jokaiselle autolle vaikka 10minuuttia sallittua suoritusaikaa per erikoiskoe, niin taitaa loppua viikonlopusta minuutit kesken

Kun kuitenkin oli idea, että ajetaan kaikki autot läpi yhden erikoiskokeen ja sit siirrytään seuraavalle. Tämä siks, että kaikki suoritukset tulee nähtyä + ei tarvi olla mitään mega kokoista järjestäjäorganisaatiota.

RTI ramppi ei oikee ehkä säväytä kisamuotona.....(mun mielipide), mut toi autonäyttely ei olis huono homma ehkä lainkaan. Silloin joku siististi tehty kapistus sais siitäkin pinnat kotiin.

Hiekkamonttu kisapaikkanahan on ihan hyvä, jos samaiselta kuopalta löytyy kiviä ja vettä ja mutaa ja tukkeja ja löytyy kaivuri tai pari tekemään lisää mestoja tarvittaessa.

Toisaalta olis kiva jos löytyis sellainen paikka, missä "radat" vois olla sitten odottelemassa vaikka seuraavaa vuotta. Eli esim. joku safariyrittäjän maat?? Tai jos jollain kerholla on kohtuulliset ajomaastot niin sinne??
Vastaa lainaten
Vanha 18.09.2008, 19:16
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Pudotuskisa, eli joka jakson jälkeen putoo osa autoista pois
Vois ottaa paljoautoja ja yritys pysyis kaikilla jaksoilla kovana
Vastaa lainaten
Vanha 18.09.2008, 19:37
Olkku:n Avatar
Olkku Olkku ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 22.03.06
Sijainti: Vermuntila Rauma Finland.
Perusasetus

Toi pudotus systeemi on hyvä ehdotus!
Vastaa lainaten
Vanha 18.09.2008, 19:52
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Perusasetus

Voi vaan vaikuttaa joidenkin haluun lähtee kisaan jos on mahdollisuus että jää vain 1 pätkän ajoksi koko kisa. Vaikka ei tulisikaan tekniikka ongelmia varsinkin vähemmän rakennelluilla, kun luultavasti suuremmalla todennäöllä ei sijoitu nini helposti.

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kiinnostaako Airsoft pelit? MakeO Linkit 6 21.09.2008 11:27
Kiinnostaako Offimiitti / minikisa Kainuussa? Eskimo Tapahtumat 3 29.10.2007 08:40
KIINNOSTAAKO ILTA/YÖSAFARI JUUASSA Tapahtumat 14 09.11.2005 09:25
kiinnostaako perse? toto Chit-Chat 2 03.01.2005 08:41
Kiinnostaako historia ja museot? MaiklNait Society 0 04.04.2003 20:25

Sivu luotu: 01:02 (GMT +2).