![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ei tuo remmi nyt ainakaan minun mielestä ole yhtään helpompi, ennemmin melkein toisin päin.. remmiin kun aina joutuu välitykset sovittamaan koneen kierroksiin, kannakkeet ym siivan sovitukset ja öljyn tulon sovittamaan ja pakosarjakin uusiksi menee moisen tehon lisäyksen myötä... tosin jotkut mekaaniset ahtimet ovat kesto voideltuja, että niistä tuon öljynkierron voi voi jättää pois suunnitteuista..
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tiätääkseni tuohon swiftin 1.3 ruiskuun ei hitveitä tarvitse tehdä että sen saa turbotettua
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Suzuki swift -88 osaa | Ameces | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.08.2008 14:33 |
| Ostetaan Suzuki Swift 1,3i | Racingrabbit | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 13.08.2008 19:04 |
| O:Suzuki Swift 1,3i | Racingrabbit | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 27.08.2007 12:45 |
| m suzuki swift 1.3 | torpee | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 09.12.2006 17:28 |
| V: Swift 1.3 kaas.-> SJ413 laatikkoon ja osiin | -teemu | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 12.05.2006 14:31 |