![]() |
1.3 Suzuki Swift Moottorin turbotus sj413:seen
Tarkoituksena on rakentaa tuollainen turbo kone samuun.
Tänne olisi kiva saada muiden ehdotuksia osien hankinnoista sekä eri osien merkeistä sun muista... tai vastaavasti voi ehdottaa jotain muuta tieliikenne käyttöön kelpaavaa tehokkaampaa ratkaisua. |
Jos haluut nähdä kuinka samuraihin sopii 1.8i+turbo automaatilla.Niin saa tulla talliin kurkkaan ja ottamaan mallia tai opikseen virheistä. :)
|
Lainaus:
|
Tervetuloa.Laita vaikka privaa kun oot tulos.Maanantaina alan aamusta purkaan taka-akselia pois ja asentaan lukkoa paikoilleen.
|
Tälläistä konetta suunnittelen autooni mutta nyt budjetin takia vähän jäissä
-1.3 kone -kkk k03 ahdin -38mm mikuni kaasarit gsx-rstä/megaruutta -Kuparinen kannen tiiviste -Malpassi b-paineen säädin -3´ putkisto -Joku soppeli cooleri Tollaset suunnitelmat olis mulla saa käyttää vapaasti |
Oli tarkotus laittaa GSX-R kaasarit ja Eatonin M45 remmiahdin. Mut tällä hetkellä tyydyn vain noihin prätkän kaasareihin. Projekti etenee hyvin hitaasti...
|
Itellä kun ei hirveästi ole remmi ahtimista kokemuksia, niin tuli mieleen sellainen kysymys että onko remmi ahtaminen helpompi toteuttaa kuin pakokaasu ahtaminen? Toisessa on aina pakosarjan vääntämistä jos ei löydy suoraan sopivaa mutta onko remmi hommissa jotain saman sorttisia juttuja joihin voi joutua tekemään itse jotain osia tai modaamaan?
|
ei tuo remmi nyt ainakaan minun mielestä ole yhtään helpompi, ennemmin melkein toisin päin.. remmiin kun aina joutuu välitykset sovittamaan koneen kierroksiin, kannakkeet ym siivan sovitukset ja öljyn tulon sovittamaan ja pakosarjakin uusiksi menee moisen tehon lisäyksen myötä...
tosin jotkut mekaaniset ahtimet ovat kesto voideltuja, että niistä tuon öljynkierron voi voi jättää pois suunnitteuista.. |
Tiätääkseni tuohon swiftin 1.3 ruiskuun ei hitveitä tarvitse tehdä että sen saa turbotettua:)
|
Sivu luotu: 17:30 (GMT +2). |