![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Myydään vähän tuli ylävireinen tolla kuvassa näkyvällä pakosiivellä! alle 2000r/min ei ahtanu oikeen yhtää! ei dieselin kierrokset riitä kun se on tehty subraa varten. ja nyt se on purettuna osiksi ja tilalle vaihtuu toyotan originelli pakosiipi/akselisillä ahtaa jonku 0,9bar/1600R/min. ja sen joutuu kokoamaan vanhaan runkoon koska toi uusi runko on keraamiselle pakosiivelle tarkoitettu ja normi siipi ei käy sinne! onko kaikilla liikaa vääntöö cruisereissa kun ei kiinnosta ketään? killer-wo ei oikeen ole sanonu juuta eikä jaata... Myydään |
|
|
|||
|
|||
|
No eipä ole vielä liikaa vääntöö mut kun olisit hieman aikaisemmin kerinnyt laittaa myyntiin niin ei olis jenkillästä tarvinnut ylävireistä subran turboa tilata!pakopesän joutuu vaihtaa tähän orggigsesta jotta alkaa alempaa ahtaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
myös tukivarret eteen ja/tai taakse kalpaa!
tai kytkettävällä lukolla oleva taka-akseli kelpaa vaihdossa! |
|
|
||||
|
||||
|
mikäs tuon kaupallinen hinta olis?
|
||||
|
||||
|
akseli ja siivet on nyt tasapainotettavana ja tulee joskus ens viikolla takas mulle, jos saa vielä tasapainotettua alle toleranssien! noista vaihdokeistahan vois päätellä että se hinta tulee oleen josain 600€ lähettyvillä.
ja laipat saa tarvittaessa mukaan jos haluaa johki turbottomaan sovitella, ja öljynkierron ryöstö osat voin kans laittaa kaupan päälle! |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla olis hdj:n takalukkomurikka antaa vaihdos. välitys vissiin 3,7
|
|
|
||||
|
||||
|
mulla ei ole panjoo johka se sopis, kun edestä löytyy jo kytkettävä!
|