Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   O/M/V Varaosat ja tarvikkeet (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=177)
-   -   Myydään ahdin ct-26. hj ja hdj (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=49694)

Jani E 17.08.2008 18:23

ahdin ct-26. hj ja hdj
 
hj61-60 ja hdj sopiva ahdin
uusi laakerisarja!

uusi 4mm isompi ahdin siipi ja kotelo muokattu
http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=5565


tollai sitä pakopesää on pikkasen heppailtu hukkaportin reijän vierestä
http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=5564

perjantaina luultavasti menee tasapainotukseen ja kasaukseen niin lauantaina saatan kokeilla omaan autoon että varmasti toimii.
pakosiipi on muotoiltu koteloon ja kotelo on vakio niin sen voi vaihtaa parempaan parissa minuutissa jos jotain pelottaa noi parit railot.
ja nää siipi/kotelomuutokset ei ole mun tekemiä.
ainoastaan toi pakopesän korjaus.
mulla on ittellä nyt käytössä tollanen isompi imupuoli, vakio pakosiiven kanssa ja hyvin pelaa! vääntöö huomattavasti enempi ja vaikuttaa nokiruuvin pyörittely muutakin kun savun muodossa!



saa esittää tarjouksia! pidetään oikeus olla myymättä jos menee ihan pers netolle
vaihdossa kelpaisi 3,05 jakolaatikon välitys rattaat, tai 35-37 boggerit
tarvittaessa saa laipat mukaan jos haluaa johkin itte sovitella!

Jani E 20.08.2008 20:41

kuvat kertokoon enemmän kuin tuhat sanaa...

Killer-Wo 20.08.2008 21:10

Laitoin privaan

Jani E 08.09.2008 19:30

vähän tuli ylävireinen tolla kuvassa näkyvällä pakosiivellä! alle 2000r/min ei ahtanu oikeen yhtää! ei dieselin kierrokset riitä kun se on tehty subraa varten. ja nyt se on purettuna osiksi ja tilalle vaihtuu toyotan originelli pakosiipi/akseli
sillä ahtaa jonku 0,9bar/1600R/min. ja sen joutuu kokoamaan vanhaan runkoon koska toi uusi runko on keraamiselle pakosiivelle tarkoitettu ja normi siipi ei käy sinne!

onko kaikilla liikaa vääntöö cruisereissa kun ei kiinnosta ketään?
killer-wo ei oikeen ole sanonu juuta eikä jaata...

kristian 08.09.2008 19:48

No eipä ole vielä liikaa vääntöö mut kun olisit hieman aikaisemmin kerinnyt laittaa myyntiin niin ei olis jenkillästä tarvinnut ylävireistä subran turboa tilata!pakopesän joutuu vaihtaa tähän orggigsesta jotta alkaa alempaa ahtaa.

Jani E 10.09.2008 10:04

myös tukivarret eteen ja/tai taakse kalpaa!
tai kytkettävällä lukolla oleva taka-akseli kelpaa vaihdossa!

santikko 14.09.2008 17:30

mikäs tuon kaupallinen hinta olis?

Jani E 14.09.2008 17:55

akseli ja siivet on nyt tasapainotettavana ja tulee joskus ens viikolla takas mulle, jos saa vielä tasapainotettua alle toleranssien! noista vaihdokeistahan vois päätellä että se hinta tulee oleen josain 600€ lähettyvillä.
ja laipat saa tarvittaessa mukaan jos haluaa johki turbottomaan sovitella, ja öljynkierron ryöstö osat voin kans laittaa kaupan päälle!

puuhapate 15.09.2008 20:37

Mulla olis hdj:n takalukkomurikka antaa vaihdos. välitys vissiin 3,7

Jani E 16.09.2008 13:30

mulla ei ole panjoo johka se sopis, kun edestä löytyy jo kytkettävä!

puuhapate 16.09.2008 17:39

Onko niissä eri kokonen banjo? murikka kyllä näyttää hyvin samanlaiselta kuin hj61:ssä. Onko turbos vesijäähdytys?

Jani E 17.09.2008 07:34

mulla on toi vanhan mallin semifloat taka akseli! murikat on kyllä muuten vaihtokelpoisia mutta mulla kiinnitetään vetarit c-klipsillä perän sisältä, ja sinne ei saa pitkäpoorista vetaria!
on tossa turbossa vesijäähdytys!

Jani E 21.09.2008 19:14

nyt olisi kasattuna ja valmiina maailman menoon!

Repro 25.09.2008 21:54

Tarviiko HDJ:n lukkomurikka muka pitkäboorisen vetari? :confused:

Jani E 26.09.2008 07:37

takamurikka tarvii, etumurikka ei!


Sivu luotu: 17:37 (GMT +2).