![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mikäs pulttijako noissa d44-aksuloissa sitten on? Siis vanteiden pulttijakoa tarkoitan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Minkä verran tuli aksuloille rahtihintaa? Meritsekö tuli?
Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 Viimeksi muokannut CJ7 : 04.09.2008 08:16 Perustelu: Edit: I stand corrected! |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
lentäen tuli, rahti + alv+ tulli on sit ihan rittävästi, jos olisin tiennyt että tulee noin paljon niin olisin miettinyt kaksi kertaa että tilaanko. Oli niin pieni toi ero tohon laiva rahtiin että en ees ruvennut miettii kummalla otan OKA66 |
|
||||
|
||||
![]()
Multa saa noita aksuloita 3500 egee pari vapaasti helsingissä! Uusi satsi taas tulossa viikolla 39.
|
|
||||
|
||||
![]()
..mä otan yhden etuakselin heti kun toi nykynen D30 korkkaa ekan kerran... ja samaan konkurssiin vois iskeä taka-akselinkin
![]() Joo kuuleman mukaan tuli tosiaan aika kiitettävästi tullia + alvia noihin Okan akseleihin, mun kaaliin ei mahdu että miten niistä niin paljon tulikin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Niin.....taisin joskus tarjota apua,muttei tainnut kelvata....... Mut niinhän se on,että eihan sitä opi ennenkuin maksaa oppirahat!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Akselit
Minäkin olen tuota etuakselia miettinyt. Odotellut, että d30 hajoaisi, mutta mitään ongelmia ei sen kanssa ole ollut. On yllättävän kestävä verrattuna d35 taka-akseliin. Ensin ajoin 35" kumeilla ja nyt jonkin aikaa 37" irokeilla.
|
||||
|
||||
![]()
On noi akselit kyllä niin komiat että helvetti
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Yllättävän hyvin kyllä D30 on kestänyt itelläkin,33" renkailla olevassa jo useitavuosia eikä mitään ongelmia,SOA37" härvelissäkin pelannu moitteetta. Mutta enempi olen yllättynyt kuinka hyvin orkkis D35 on kestänyt 33" vaikka on ryvetetty oikeen kunnolla.Saas nähdä koska oikeen porsii.....
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Jeep Wranglerin osia -87-04 lisätty kuvia | KössiKenguru | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 18 | 13.03.2009 16:13 |
Jeep Wranglerin 4.0L -04 osia | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.07.2008 09:45 |
Myyty | KössiKenguru | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 24.06.2008 18:52 |
Myyty | KössiKenguru | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 08.04.2008 21:21 |
Jeep Wranglerin alusta | Killer-Wo | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 14.04.2005 10:42 |