![]() |
Tääkin on sitten ohi
Tääkin on sitten ohi
|
Hienoa, että alkaa tulemaan näitä uudempiakin kärryjä joita laitellaan :) Harkitsin itsekin tuollaista wrangleria ensin mutta kun en oikein mahtunut siihen istumaan... ;)
|
Entinenkään vielä valmis ja uutta Jeepiä tulee jo kehiin. :cool: Ja heti on helma lytyssä.
|
No Voodoo ei ehkä ole tieliikennekelpoinen ja jollain pitää safaritkin saada ajettua.
Sellasta autoa jolla vois ajaa foffia JA safaria , suunnistuksesta puhumattakaan, on aikas hankala tehdä. Pirteä väri muuten.. |
Nyt täytyy sulta kysyy että kuinka tuollaisen auto saa jenkkiistä suomeen ja paljon on verot?
|
Lainaus:
"Ruottista saa halavemmalla" ja sillei.. kait. |
mihis alv on autoverosta viety... ???
|
Sen huonommaksi se alusta menee mitä jyrkemmässä kulmassa tukivarret on.
|
Lainaus:
Toisaalta ainakin Jeepeissä ~4" korotukseen asti normimittaisilla tukivarsilla pärjää mainiosti. Siitä korkeampaan niin joko drop bracketit tukivarsien rungonpuoleisiin kiinnikkeisiin tai mieluummin long arm- versiot alkaa olemaan paikallaan. |
nuista tulee tosii siistit
|
mistä noita valoja voi ostaa?
|
Mistä oot löytänyt hardoxia 3mm ? Minä en ole ainakaan löytänyt kuin 4mm ( joka paikassa sanottu että 4mm on ohuonta hardoksia) ja sitä ei saa kantattua kuin johonkin 45 asteeseen kun paukahta kantinpohja poikki vaikka kuinka pyöreällä terällä on yritetty kantata.
|
Tjaa ei välttämättä ole 3mm hardoxia, oisko 3,2mm. Ja riittävän suurella ärrällä saa hardoxikin vaikka rullalle. Jos joku on minulta etuakselin panssareita tilannu voinee edellä mainitut asiat todeta joko oikeaksi tai vääräksi.
|
Lainaus:
Ja tuolta löytyy selvitykset ja työstö ohjeet. http://www.ruukki.com/www/materials....df?openElement |
No ruukin heppu ainakin sanoi viime keväänä ettei raexin kulutus kestävyys vastaa hardoxia ja suositteli pohjapanssariksi ainoastaan hardoksi.Keväällä kun ei löytynyt hardoksia 4mm suomen markkinoita nyt elokuulla sain palaseni levyä. 8mm kyllä ja vahvempaa kyllä löyty keväällä.
|
Mistäs tota 3.2 hardoxia oikeen saa pääkaupunki seudulta??
|
Painosta
Ei Jeepissä paino haittaa :)
Hienoa kun tulee näitä TJ pelejä mukaan kuvioihin. Tarvitaan kunnon kuskeja, jotta niiden ominaisuudet huomataan. PS. Sorry. Tuo kyllä näyttää ihan "lady look" mallilta Rodeo Driveen verrattuna. |
Mikäs pulttijako noissa d44-aksuloissa sitten on? Siis vanteiden pulttijakoa tarkoitan.
|
Minkä verran tuli aksuloille rahtihintaa? Meritsekö tuli?
|
Lainaus:
lentäen tuli, rahti + alv+ tulli on sit ihan rittävästi, jos olisin tiennyt että tulee noin paljon niin olisin miettinyt kaksi kertaa että tilaanko. Oli niin pieni toi ero tohon laiva rahtiin että en ees ruvennut miettii kummalla otan OKA66 |
Multa saa noita aksuloita 3500 egee pari vapaasti helsingissä! Uusi satsi taas tulossa viikolla 39.
|
..mä otan yhden etuakselin heti kun toi nykynen D30 korkkaa ekan kerran... ja samaan konkurssiin vois iskeä taka-akselinkin :D Asiasta aiheeseen, kun taidat tuoda tota tavaraa jenkkilästä muutenkin niin onnnistuuko moottorin tunkeminen mukaan? Vähän on ollut mietinnässä Golenin 4,6 litran stroukkikone tohon XJ:hin, kun ovat ihan käypäsen hintaisia jenkkilässä..
Joo kuuleman mukaan tuli tosiaan aika kiitettävästi tullia + alvia noihin Okan akseleihin, mun kaaliin ei mahdu että miten niistä niin paljon tulikin :( Perseestä kun joutuu maksamaan noista lähetyskuluistakin kaikki maksut! |
Niin.....taisin joskus tarjota apua,muttei tainnut kelvata....... Mut niinhän se on,että eihan sitä opi ennenkuin maksaa oppirahat!!!!!
|
Akselit
Minäkin olen tuota etuakselia miettinyt. Odotellut, että d30 hajoaisi, mutta mitään ongelmia ei sen kanssa ole ollut. On yllättävän kestävä verrattuna d35 taka-akseliin. Ensin ajoin 35" kumeilla ja nyt jonkin aikaa 37" irokeilla.
|
On noi akselit kyllä niin komiat että helvetti :D
Lainaus:
|
Sivu luotu: 19:17 (GMT +2). |