Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.08.2008, 10:57
kesis kesis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 22.12.04
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 934
Perusasetus

No niin,nyt näyttää jo hyvältä,vielä etupää niin sit saa kiven korkeutta taas nostaa.
Ja se suunniteltu testipäivä onnistuu kyllä,soittelin just alueen "valvojalle".
Ite vois kans tulla kiusaamaan suikkaa,ties vaikka sais sen taas nurin.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.08.2008, 11:48
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.286
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kesis Näytä viesti
No niin,nyt näyttää jo hyvältä,vielä etupää niin sit saa kiven korkeutta taas nostaa.
Ja se suunniteltu testipäivä onnistuu kyllä,soittelin just alueen "valvojalle".
Ite vois kans tulla kiusaamaan suikkaa,ties vaikka sais sen taas nurin.
Mä voin vaikka ottaa tuon kiven mukaan ni saa suzukin viimeistään siihen nurin

Jotenkin elävämmältä tuntuu tuo takapää entiseen verrattuna, kiihdytyksissä ja jarrutuksissa tuntuu tekevän suurempaa liikettä. Auto ei jää mitenkään aikasempaa enempää vinoon, mutta tuo jäykkä (vakio) etupää saattaa siihen vaikuttaa. Tuossa pihalla rinkiä ajaessa ei tikkuja saanut oikeastaan kunnolla edes lämpenemään, saati kuumenemaan. Painetta tikuissa on nyt 16bar, öljymäärä on vakio. Öljyä pitäis hieman lisätä kun tikut pääsee pohjaamaan, mutta aattelin tarkemman säädön jättää myöhemmäksi kun auto on lähempänä kisapainoa.

Ja jännitystä koeajolle osa2, unohtaa kiristää yhden ilmaruuvin ni tuntuu vähän jännältä ajella mäkeä alas.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.08.2008, 19:24
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.286
Perusasetus


Kuten kuvasta näkyy, A- ja B-pilareista puuttuu pala. Tuohon väliin tulee kehikkoon oviputki. On muuten aavistuksen notkea kori noin silvottuna. B-pilarin yläreunasta kun heiluttaa, nii etuvilkut liikkuu.. Ja koko tulipelti ja tuulilasin kehys Alunperin piti poistaa koko b-pilari, mutta näköjään pitää yhdistää se kehikkoon tuosta oviputken kohdalta ettei ihan veteläksi mene.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.08.2008, 19:28
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

Millasella aikataululla meinasit ruveta etupäätä ilmaamaan? Olis omaan projektiin hankittava jousituskamoja ja ilmatikut vois olla varteenotettava vaihtoehto...

No täytyy malttaa odotella
__________________
WORRY

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.08.2008, 21:21
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.286
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
Millasella aikataululla meinasit ruveta etupäätä ilmaamaan? Olis omaan projektiin hankittava jousituskamoja ja ilmatikut vois olla varteenotettava vaihtoehto...

No täytyy malttaa odotella
TuraOffiin pitäis ajamaan päästä ja ehkä sen jälkeen tikkuja eteen. Jos vaan sopiva hetki on, niin otan etupäästä jouset pois ja koitan noita tikkuja tarjota sinnekkin. Periaatteessa asentamiseen ei kauaa mene, ellei joudu noita 16" myymään ja ostamaan lyhyempiä tilalle..

Tikkuja harkitessa kannattaa ottaa huomioon typpilatailun hinta. Pullovuokra woikoskelta 311e/5v, letkuviritelmä parikymppiä ja huippuna paineensäädin 0-20bar 120eur (messer). 35bar on suurin sallittu latauspaine tikkuihin ja todennäköinen käyttöpaine jossain 15-25bar välillä. 0-40bar säädin (harris) olis maksanu vaivaiset 350eur.. Ja tuo 20e letkuviritelmä (letku+hana+letku+rengasliitin) oli max 20bar letkuista ja paineilmaliitoksin tehty, eli kunnon letkuviritelmä varmaan maksaa enemmän. Eli jos löytyy typpipulloon sopiva 0-40bar paineensäädin ni vinkki on tervetullut.
http://www.powertank.com/products/sf.../productID/225 tommonen olis vielä hieno löytää letkun päähän, saakohan noita suomesta jostain? Jenkkien paineensäätimet ei varmaan suomipulloihin sovi?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.08.2008, 22:26
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.286
Perusasetus


Vihdoinkin saa tehdä semmosia hommia, että syntyy näkyvää tulostakin. Plasma olis kyllä kiva tuossa koppaa palotellessa..
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.08.2008, 18:06
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

aika hurjan näköinen kikotin, onx tällä ikinä päästy ajeleen sillain ettei mikään olisi hajonnu ??
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M range rover O/M/V Ajoneuvot 2 31.10.2007 20:24
M/V: Range Rover/Land Rover LRV8 O/M/V Muut 15 05.01.2006 12:06
M.Range rover 73 Range73 O/M/V Muut 0 26.06.2005 19:31
Range rover vm.73? Tekniikka & Jutustelu 8 07.02.2005 16:36
Land Rover vai Range Rover? HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 9 19.08.2004 08:33


Sivu luotu: 04:15 (GMT +2).