![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Eikös niissä norjalaisissa Trial kilpureissa mitä Luumäen kisoissa vieraili ollut kanssa näin toteutettu? Portaalien perävälitys varmasti jeesaa, vielä jos laatikko olis automaatti niin mikä jottei, luulis olevan välitysten kohdallaan? Ainut ongelma mikä on itselle tullut mieleen niin vetarit jäävät kuskin puolelle kun taas perämurikat yleensä on apukuskin puolella? Eli vaatis akseliputkien muokkausta...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
3K tekniikka | Poor | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 04.07.2010 10:17 |
M: BMW TD tekniikka. | iroc | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 14.02.2007 22:41 |
Suzukin jakolaatikon etuvedon pikkulaakerin vaihto | jnu | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.10.2006 14:47 |
M/V KE-20 Tekniikka | Poor | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.09.2006 18:41 |
m: Mj / Xj tekniikka | Jeeper | O/M/V Muut | 0 | 21.07.2003 17:47 |