![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() eiköhän ois aika lukita tämmönen paska ja bannia kanssa
|
|
||||
|
||||
![]()
X2
(+ylimääräisiäkirjaimia)
|
|||
|
|||
![]() Toisenlaista viisauttako??
Leka kirjoitti
En rovosoi enkä ole rolli. Olen oikeasti viisas ja sinä olet tyhmä kun et tajua mun nerokkaita juttuja. Ja kyllä ne ovat tasokkaita ja kuuluvat tänne, vaikka kuinka kitiset ja itket ylläpidolle. ---------------- Kylläpä on Lekalla kova usko omiin juttuihinsa. Kukaan muuhan niitä ei tunnu arvostavankaan. ![]() ![]() Ja olen muiden kommentoijien kanssa samaa mieltä siitä että Lekan psykopaattiset jutut eivät kuulu Offipalstoille vaan johonkin aivan muualle ![]() ![]() Inhorealisti |
|
||||
|
||||
![]()
--------------------------------------
X3 |
|
||||
|
||||
![]()
X4........................
|
||||
|
||||
![]()
Niin, toi you tuben aseenkäyttö juttu jo sinäänsä voisi olla peruste aseen pois ottamisesta.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tamankin topicin ensimmaisia kommentteja katsoo niin kylla silta positiivistakin loytyy (aluksi), sitten homma taas karkaa itse seremoniamestarilta ja kommentoijilta kasista. Tamankaltaiset kommentit voidaan laskea samaan "paska" kategoriaan ja jos tommoisella kommentilla vaatii bannia jollekkin, niin periaatteessa bannilaki pitaisi patea myos tamankin kirjoittajaan. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Me naiset ollaan kingejä! (-: | Santeri | Jokes | 3 | 01.06.2005 14:02 |
Naiset rulettaa!!!!!! | Santeri | Jokes | 5 | 11.11.2004 10:10 |
Naiset ja offroad | offgrizen | Linkit | 2 | 27.07.2004 19:27 |
Naiset ja Offroad | kumikana | Tekniikka & Jutustelu | 108 | 10.05.2004 11:43 |
Nuoret naiset on pian pelastettava turmiolta! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 17:17 |