Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 18.08.2008, 14:53
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kononen Näytä viesti
Saanen mitä kohteliaimmin esittää kysymyksen, mitä sillä huomiolla saa ja mitä siitä hyötyy?
Samaa olen itsekin ihmetellyt.. Vaan eikös esimerkiksi Lekan tavoitteena nimenomaan ole oman itsensä esilletuonti. Tämä viestiketju on yksi niistä keinoista. Todetaan jotain ääliötä, niinkuin nyt tämän jutun otsikossa.. Sitten napataan jonkun (?) kirjoittama teksti ja that´s it.. Odotetaan, mitä porukka tuumaa.

Sama juttu tuossa mielenterveyskeskustelussa, jonka olen jo ottanutkin esimerkiksi. Esitetään joku ongelma, liitetään siihen perustelematta oma mielipide ja jätetään asia roikkumaan oman onnensa nojaan. Sitten kenties luetaan, miten porukka ko. asiaan suhtautuu. Itse ei vaivauduta edes kommentoimaan muiden mielipiteitä.

Toki, Leka on osoittanut huomionkipeytensä monilla muillakin tavoilla. Liittänyt palstalle mm. oman nettisivunsa osoitteen ja muutaman varsin arvelluttavan kotivideonsa.. Eihän niissä toki mitään väärää ole, mutta kun liitteen yhteydessä on yleensä ollut kysymys: "Mitä tykkäätte", niin väkisinkin on tullut mieleen huomionhaku.. Lekan saamien vastausten perusteella vain näyttää lievästi siltä, että hän odottaakin saavansa jotain negatiivista kommenttia. Laitetaan esille jotain posketonta ryönää ja kuikistellaan, kuinka porukka kauhistelee.

Mulla vaan tulee väkisinkin mieleen vaikkapa koira, joka käy rypemässä paskassa ja tempun tehtyään liihottaa isäntänsä luo häntä heiluen, ikäänkuin kysymään, että "Mitäs tykkäät?" Noh, koira ehkä on huono vertaus tähän, koska mistäpä minä tiedän, miksi koira paskassa rypee.. Tuskin isäntää ärsyttääkseen. Eiköhän sitä vaisto vie. Ihmisen käyttäytymisessä tuskin kuitenkaan voidaan puhua vaistosta.. Lähes jokaisella tiedostetulla teolla pitäisi mielestäni olla jokin tarkoitus.

Tuohon huomioasiaan Leka lie ainoa, joka osaa antaa oikean vastauksen, mutta ko. henkilön kirjoitteluja huolestuneena seuranneena en kylläkään odota vastausta saavani.

Sitten asian vierestä:

Tietty voitaisiin myös kysyä, että onko Nalle terve, kun se näinkin kärkkäästi kommentoi? Noh, yleensä olen omat kommentointini pystynyt perustelemaan, joten ehkä en ole hakemassa täältä ainakaan huomiota tai hyväksyntää.. Miksi sitten roikun täällä? Noh, ehkä siksi, että valtaosa porukasta heittä ihan tasokasta läppää, josta jopa itsekin saa irti jotain muutakin, kuin pelkkiä inhoreaktioita.

Viimeksi muokannut Nalle : 18.08.2008 14:56
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Me naiset ollaan kingejä! (-: Santeri Jokes 3 01.06.2005 14:02
Naiset rulettaa!!!!!! Santeri Jokes 5 11.11.2004 10:10
Naiset ja offroad offgrizen Linkit 2 27.07.2004 19:27
Naiset ja Offroad kumikana Tekniikka & Jutustelu 108 10.05.2004 11:43
Nuoret naiset on pian pelastettava turmiolta! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 17:17

Sivu luotu: 15:56 (GMT +2).