![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tällaisesta ja paikoillaan
Viimeksi muokannut moggirange : 07.08.2008 23:33 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Heh, parkuva Volsun pata. Ei tunnu ton kuvan perusteella orkkispata olevan yhtään ahtaasti poterossaan, mites tossa mahtuu jakohihnaa (YÖK) vaihtelemaan vai pudottaako helpommalla aina koneen lattialle vaihdon ajaksi??
|
#3
|
|||
|
|||
![]() moottor
mitenköhän kestää pata offikäytön? väännöillä ei tartte ainaan pal ajella.
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ei kai se offikäyttö ole sen kummempaa, automaatti auttaa tuohon alaväännöttömyyteen. Voimaa tuntuu olevan enempi kuin orkkiksessa. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Olisko kellään tietoa mistä sais hommattua tuommoseen portaali etuakseliin suojakumit ja stefat, näyttää hiukan tihkuvan toiseltapuolelta niin ajattelin että olisin huoltanut ja vaihtanut stefat ja muut samalla molemmille puolille.
Tänään käytiin montulla testaamassa tuon nousukykyä ja kyllähän on melkonen mäen kiikkuja, menee melkein minne vaan kun saa keulan vain nouseen.
__________________
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" Aina ei voi voittaa,...... Ei edes joka kerta |
#6
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Pikku pilkun nus-nus... 3-akselinen on joko C304 tai C306. C303 on 2-akselinen.
Ajo-ominaisuudet maantiellä tai muualla riippuu rengastuksesta ja benziinin kulutuksen saa pienennettyä esim kärjettömällä sytkällä. Jos säädöt kohdallaan niin 25L satkulle on silloin aika normisuoritus :O) Kopin kotiin jättäminen auttaa kans jos sattuu ambulanssi tai ratio C304n olemaan kyseessä. Vetonivelkumien kunto selviää kun kääntää ratin ääriasentoon ja katsoo kumin kunnon rasvan alla, tihkuminen ei viittaa rikkinäiseen kumiin mielumminkin reilu vuoto. Eikös ne porttaalin pultit joskus ruukannu löystyä - ne kannattaa varmaan tarkistaa... |
#8
|
|||
|
|||
![]()
303sta on 4x4 ja 6x6 mallia!
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä tämä on C303 TBG 13 JA PÄTKÄ ON TBG 11
__________________
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" Aina ei voi voittaa,...... Ei edes joka kerta |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Volvo C303 -77 | Mutter | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.02.2008 08:59 |
M: Volvo C303 vm.75 | Holst | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 12.10.2007 16:23 |
M: Volvo tgb 11 C303 | waild | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 11.10.2007 14:06 |
M: Volvo C303 avo | Pauli | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 24.04.2006 14:39 |
O: Volvo c303 | TomppaV | O/M/V Muut | 0 | 01.03.2004 08:49 |