![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Eikös noita orkkislevikkeitä saa leikeltyä niin, että nuo sopis. Ne kun on kuiten päällisin puolin aika massiivisen oloset, ne orkkikset. Nyt alkaa olla tassun koko kohillaan tuohon koppaan nähen. Hyvän näkönen kolo vinssille tuossa etupalkin päällä.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ohhoh! Rupes tapahtumaan, Noo sanovat että sääli on sairautta....
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Hyvännäkönen noilla kurasaappailla toi. Ei muuta ku riittävästi tilaa kaarii että etuset mahtuu kääntyykin
![]()
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
vaikka en niin suzukeist välitä niin toi on kyl sika makeen näköinen!onnea rojektille!
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Parin päivän etsimisellä ei sopivia lokasuojanlevikkeitä Jimnyyn löytynyt, joten päätin
muokata alkuperäiset levikkeet istumaan avarrettuihin pyöränkaariin. Siispä pistosahalla 5cm siivu pois jokaisesta levikkeestä. Samalla leikkasin levikkeiden alareunan samalle tasolle ovessa olevan muovin kanssa, nyt on helpompi tehdä kylkiputki koko helman pituiseksi. Lopputulos on varsin siisti, vaikka itse sanonkin. Levikkeisiin täytyy vielä laittaa roiskeläppäkumista soirot (eteen 30mm ja taakse 50mm), että saa renkaiden kulutuspinnat korin sisäpuolelle. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Hemmetin hyvän näköinen luomus! Tuolla kelpaa jo päästellä. Nyt kun vielä laitat oman Jimnysi jonkun vakiopelin viereen, otat kuvan ja laitat tänne, niin saadaan oikein kunnolla perspektiiviä siitä miten paljon pikkuinen on muuttunut. Hienoa jälkeä!
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Pirun hienon näköinen on kyllä munkin mielestä :P Mut omaan mieleen sopis varmaan mustat vanteet paremmin
__________________
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
On se porno! Tohon ku leivot vielä jonkun tyylikkään puskimen niin avot...
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
just noin tarkotin, nyt näyttää hyvältä nuo orkkislevikkeet.
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Tyhmiä kysymyksiä?
Voisiko joku mitata Jimnynsä tavaratilan kun ei ole penkkejä? leveys,korkeus syvyys! Olen miettinyt tämmöisen ostoa, mutta koiranhäkki pitäisi mahduttaa sisälle sinne. |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Öh, mitäs tyhmää tuossa nyt oli... Se mitä tilaa pystys koirahäkki käytössä hyödyntämään, oletuksena että häkki neliskanttinen olis noin hätäseen mitattuna seuraavaa: Pituus etupenkit taimmassa asennossa, kohtuu paljon kallistettuna on niskatuesta takaoveen mitattuna 87cm. Leveys pyöräkoteloiden välissä 92cm. Korkeus 108cm. Juuri nuo pyöräkotelot rajoittavat eniten jimpan SUUNNATTOMIEN tilojen täysimittaista hyödyntämistä, vaan harvassapa luxusautossa on takapenkkiläisille yhtä suuret käsinojat. Saati penkin selkänojan säätöä...
|