![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pistin tänään vähä pienemmän turbon kiinni (Holset H1C) Paikallaan ku polkee kaasua niin ahtaa jo 0.6-0.7bar ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Käytiin tuossa poikkain kanssa vähän ajelemassa eilen
![]() meinas nivaki syöksyä tosta alas ku väärästä kohtaa hyökki tulemaan ![]() edit. pajerolla mennään isolla vaihteella http://www.youtube.com/watch?v=S0AdOeqjTHw
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 28.07.2008 16:33 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
ei mitenkään liity mun autoon, mutta tuossa kaverin amazonista pikku pätkä.. ~2:45 asti joutokäyntiä, sitte vähä polkasua.. meni kameramiehellä kädet ihan lakeriks ku rupes vähän rytisemään
![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=7JVugqNVL_k
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
No nyt ei paljo muuta edistystä oo tapahtunu uutta hybriditurboa odotellessa, kuin että paria uutta traction baria koittanu takapäähän, jos sais ne pinjonin katkeemiset loppumaan.
Tänään tein samanlaisen ku entinen, mutta vähän vankemmasta tavarasta vain: ![]() ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
eikö nuita trac-bar systeemejä saa kiinitettyä rungonpäästä ylemmäksi? on tuosta sivusta katsoen aika pässin oloinen viritys, nuohan hukkaa kaiken korotuksella tulleen tilan masun alla, kanto/kivi tutkat ne vaan tollee on...
onko nuissa muuten mitään mikä sallii akselin kallistua sivusuunnassa, jos ei voi olla aika tönkkö joustamaan ja porsii tuo järeämpikin tanko, nämä nyt tuli vaan mieleen ... ei herneitä. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Huomasin vaan sen, että mitä ylempänä se rungonpään kiinnitys oli, sitä enemmän akseli kiertyi esim. paikaltaan lähtiessä rivakammin. Parempihan se tietenki olis, jos se ylempänä vois olla ja voiski olla, mutta ei kiitos katkenneille pinjoneille. En ainakaan huomannut, että rajottais joustoja, etupään iskarit hoitaa sen
![]() Ja piti muuten tulla ne "häränsilmät" tuonne rungon päähän, alko vaan koululla menemään tänään ovet kiinni, niin en kerenny käydä hakemassa niitä kaverin hallilta, täsä viikonlopun aikana pitää ne lyyä kiinni edit. niin ja vielä, kävihän tuossa suunniteluvirheen perkelekin paikalla, piti tuo tanko tehdä samoin päin, kuin etutankokin, eli tuo viisto "tukiosa" piti jäädä alapuolelle, mutta eipä se käyny mielessäkään 2 tunnin yöunien jälkeen ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 01.08.2008 18:40 |