![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kallista lystiähän se on tuo pumpun tekeminen, jos se tehdään kokonaan uusilla osilla. ~1000 euron pompsi heti ja taitavat olla vähän kanttisia tekemään, jos noita kiinan elementtejä ostat itse ja haluat ne vaihdattaa..
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Autossa on nyt vakio 61 mallin ahdin. missä vaiheessa sen vaihto on tarpeellista. Välijäähdytin puuttuu ja koneen lämmöt pidetään kurissa 89.mm suoralla putkella. Akseleitten siirto kiinnostaa myös. 20000 km./v pikitietä ja 20 maastossa. Kaiken varalta.... |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ainakaan tuossa mun autossa, kun SOA ilmesty siihen, niin ei muuttunu ajo-ominaisuudet huonommaks, kyyti tuli omasta mielestä ainaki pehmeemmäks vaan, vaikka samat jouset oli kyseessä. Siinä SOA:n tekemisessä on kuitenki keulassa melko paljon työtä, jos jonku löytää joka sen tekis, niin kannattaa ehdottomasti antaa sellaisen käsiin se.
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Pistin tänään vähä pienemmän turbon kiinni (Holset H1C) Paikallaan ku polkee kaasua niin ahtaa jo 0.6-0.7bar
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Käytiin tuossa poikkain kanssa vähän ajelemassa eilen
![]() meinas nivaki syöksyä tosta alas ku väärästä kohtaa hyökki tulemaan ![]() edit. pajerolla mennään isolla vaihteella http://www.youtube.com/watch?v=S0AdOeqjTHw
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 28.07.2008 16:33 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|