![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() HJ61 12H-T pelkät suutinkärjet Toyotalla 900€ / 6 kpl. Muualta ei kuulemma saa (monesta paikasta kysyin). Jäi ostamatta. Vanhat kärjet hiottiin (20€ + viinipullo), tuli dieselkorjaajan mukaan kohtalaiset, mutta ei hyvät. Pääsee kuulemma 50tkm maks. Toisaalta mulla tulee ko autolle alle 10tkm vuoteen kilsoja, joten riittää toistaiseksi.
|
|
||||
|
||||
![]()
No HYI V*TTU! Monopoli on ihan kiva juttu. Tohon hintaan sais jo salakuljetettua kontillisen pakolaisia merten takaa tänne tekemään ne osat mulle! Ei ne isot pojat näköjään väärässä olleet, kun sanoivat että HooJiit on "rahamiehiä varten only". Mä oon pelkkä only.
|
|
|||
|
|||
![]()
No kannattaahan niitä kärkiä kysellä pajoilta, ennen kuin alkaa rumia puhumaan! Ja se hinta on sitten tuo huima vaan nuitten suoraruiskujen kohdalla. 2H:ssa kun ne on vielä esikammiot ja tappisuuttimet. Ai niin, ja se alavääntö...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyotan suuttimien asennuksesta? | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 13.02.2013 21:33 |
ARB:n kompressorin huolto? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2007 14:59 | |
O:LJ:n suuttimien paluuputkihässäkkä | Kentsu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.09.2006 19:55 |
Warnin huolto? | tmx50 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 28.06.2005 02:05 |
Ilmastointi huolto? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 29.07.2004 00:16 |