![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
eihän toi mikään ongelma ole, kavennat akseleita ja suzukin alle vaan..
tosin moottoriksi kannattaa valita joku muu kuin nissanin 1.5 ja automaatti vajaa 20cm kavensin hj:n akseleita, molemmat pitkältä puolelta etuvetari karpiolalta ja takavetarin lyhensin itse. 4x4labsin kääntövarret jolla tanko siirtyi akselin takapuolelle, hj:n simpukka 235x75x15 renkailla, leimattuna(avo) näytti konttorin vaaka muistaakseni 1080kg kuviakin pitäisi löytyä, täytyy yrittää keretä jokunen laittaa tänne |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-60:seen akselit pakkojen alle | räyhäracing | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.06.2008 13:36 |
mitkä akselit pajeron alle? | pallero | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.12.2007 10:53 |
M:suzukin akselit | offisika | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.03.2007 15:52 |
M:Suzukin SJ413 akselit | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.03.2006 07:37 |
Akseleita suzukin alle? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.12.2005 13:47 |