Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.07.2008, 20:02
Urbancityboy:n Avatar
Urbancityboy Urbancityboy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.06
Sijainti: Savo, Finland.
Viestit: 1.250
Cool

Free-offroad And Feel Free


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oojiikoo Näytä viesti
koko ajan etiskelly sitä mutta ei ole vielä löytyny.. muuttanu pari kertaa sen ilmestymisen jälkeen niin voi olla kyseinen lehti hakusessa
Mitä, etköS muka vielä kuulu kuuden asteen piiriläisiin..? outoa kerrassaan kun olen ymmärtänyt, että kalusto on kohdallaan ja ihan viimoisen päälle ja kaikki loitsut on jo tehtyinä..? noh. auttaa kyllä haluan.

Searchilla löytynee vielä mikjuksen kuvasarja, jos olisi itselläni ollut hj:n akseli taannoin tekeillä niin olisi voinut vain tulostaa tuon ja jättää huoletta aivot narikkaan, mutta bj:n omalla aksilaputkella tuli pari jännää juttua vastaan, kuten mm. 11,5 ja olkatappiasioissa L vs R mm. jne.

Oma vinkki: Lämmitä leikkausviillon jälkeen ulkoputkea laajalti esim. nestekaasutoholla ja tunge kylmällä vedellä kasteltu pesusieni tai jääpalakääre napakehdon sisään ja pidä litteäkärkinen paineilmataltta ja asiaan vihitty pyhä akselinkannattelija hollilla, kaikki sujuu tuolloin kuin punaisella metsäkonevaseliinilla voideltuna!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.07.2008, 20:17
Gravehill:n Avatar
Gravehill Gravehill ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.06.04
Sijainti: Töysä, Finland.
Viestit: 1.437
Perusasetus

Rautakanki olkalaakereitten reijistä läpi ja käänty moukaroimatta. Akseliputki on 6mm seinämällä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.07.2008, 20:27
Urbancityboy:n Avatar
Urbancityboy Urbancityboy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.06
Sijainti: Savo, Finland.
Viestit: 1.250
Exclamation

toleranssi-ero(ko)?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jollapaku Näytä viesti
Rautakanki olkalaakereitten reijistä läpi ja käänty moukaroimatta. Akseliputki on 6mm seinämällä.
ei auttanu BJ:n aksilassa rautakanki. oli kuin paska junttilan tuvan seinässä jos ei olisi päristäny leikolla ja jäähdyttänyt. Sitten pyörähti v*ttuilemati että pääsi mystinen mies vilauttelemaan astemittareitaan.

Viimeksi muokannut Urbancityboy : 03.07.2008 20:29 Perustelu: heprean kielen aakkosia seassa liikaakin
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.07.2008, 21:37
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Lievä OT


Patrullissa taas käänty helposti kangen kanssa, seinämävahvuus joku 6-7mm.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrollin napojen käännön nyanssit IsoA Tekniikka & Jutustelu 10 20.02.2008 19:35
BJ40 Napojen Korjaussarjaa... ~BJ40~ Tekniikka & Jutustelu 6 10.07.2006 21:23
MYYTY:Toyotan napojen korjaussarja LaaLaa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 18 17.05.2006 10:04
hj:n napojen kääntö JaHa Tekniikka & Jutustelu 2 14.01.2006 10:18
lehtijousien kääntö upi7 Tekniikka & Jutustelu 8 23.09.2005 13:19


Sivu luotu: 10:14 (GMT +2).