Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.07.2008, 20:31
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

microstation V8


microstation V8 ( äkänen ohjelma V-lohkolla

Vähän kuin autocad, mutta paaaaljon helpompi käyttää.
Taitavat suunnittelutoimistot ja isommat yritykset nykyään käytellä tätä ohjelmaa.

Esim. paikallisesta ammatikorkeakoulusta ko tietää jonkun tutun tai tutuntutun niin saa käyvän version avaimineen ihan imateeksi.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.07.2008, 21:16
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 3.793
Perusasetus

Halpa on ainakin tämä. Tallentaa ei tosin voi.
http://www.cads.fi/products/?page=cads_planner_viewer
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.07.2008, 18:10
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MAKE- Näytä viesti
Halpa on ainakin tämä. Tallentaa ei tosin voi.
http://www.cads.fi/products/?page=cads_planner_viewer
meillä on duunipaikan hitsaamossa tollanen viewer ja silläkään ei voi tallentaa...mutta...
Kuvan voi lähettää sähköpostilla ja sitäkautta sen saapi talteenhähhhäääääÄhäkutti
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko
SLCK#51
http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/
3Tower takaisin
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.07.2008, 22:16
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus

Nyt seuraa CAD-amatöörin arvio edellä mainituista ohjelmista.

Google SketchUp: 3D pyörii niin että menee pienessä kaljassa pää sekaisin. Saakohan tähän jostain 2D:tä päälle..? Liian hieno, ei sovi mun aivoilleni.

CADS Planner: Nyt alkaa näyttämään paremmalta, muutaman piirustuksen vetäisin. Ei onnistu tallentaminen, enkä saanut lähetettyä sähköpostilla. Tai sitten en vaan osaa.

eMachineShop: Taisi löytyä se mitä hain. 2D piirtäminen onnistuu hienosti. Suosittelen muillekin tietokone tumpeloille.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.07.2008, 08:08
Punanenä:n Avatar
Punanenä Punanenä ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 968
Perusasetus

autocad jonka saa esim dc vertaisverkosta ja siihen crack paketti,näinhän ei kai saisi tehdä...
parinviikon opettelun jälkeen on helppo ja nopea käyttää ja sillä pystyy tekemään hyvinkin monimutkaisia juttuja,3d kuvasta saa helposti piirrustukset mitoituksineen...pyöreäkulmaiset ja "aaltoilevat" kappaleet ongelmallisia..
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.07.2008, 21:16
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.972
Perusasetus

Google SketchUp ja eMachineShop

Guugletappa ne ekaksi
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä olisi hyvä moottorin pesuaine? okkiM Tekniikka & Jutustelu 27 23.04.2007 20:16
Mikä ohjelma m4v tiedostolle Arska-tehtaalta Chit-Chat 1 08.04.2007 20:59
Mikä olisi hyvä rengas? illu2 Tekniikka & Jutustelu 25 08.01.2007 05:17
mikä ahdin olisi sopivan kokoinen nissanin 3.3d ? VonLeka Tekniikka & Jutustelu 48 03.08.2006 15:43
Mikä kartta ohjelma? Charles.W Tekniikka & Jutustelu 5 10.11.2005 10:26


Sivu luotu: 12:24 (GMT +2).