![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ite olen siinä käsityksessä... että tehot sais asettua lähelle tuota 120hv. sinänsä sama kun ite meen leimalle pikkupaineilla, 0.7bar... tai jotain, ni ei tee tiukkaa. Säätimillä sitten nostetaan jos/kun tarvitaan. Mä tilasin sellasen elektronisen ahtopaineen säätimen, low boost ja high boost napilla =D ja niin että saapi sisältä säätää =D http://hevosvoima.com/site/tuotekuva...D-SE-FINAL.jpg Tarkka lämpötilakorjattu paineanturi mahdollistaa tarkan ahtopainetiedon ohjaimelle. Ohjain toimii closed loop periaatteella pitäen ahtopaineen tasaisena halutun ahtopaineen saavutettuaan. Anti lag toiminto minimoi ahtimen heräämisajan parhaan terävyyden saavuttamiseksi kuitenkaan ampumatta säätöarvosta yli. Low boost -aletuksella max ahtopaine on 1bar ja High boost asetuksella 1,7bar.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() vm 1997 hiluxi 2.4D 2l turbotus
voisitteko selittää miten homma lähtee käyntiin että saa turbon otteeseen?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuon ikäisen kanssa VTT:lle päästötestiin. Pari tonnia ja alvi lompsaan.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
eikä oo halvempaa konstia
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Alkuperäinen turbokone kaikkine hilppeineen. Koneen oltava samaa päästöluokkaa.
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vaihtoehto b) valmis turbosetti mihin löytys TÜV-paprut mukaan, voip olla ettei tämmösiä oo ikinä tehtykkään Hiluxia varten Eurooppa-markkinoille. |