Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.06.2008, 05:17
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

ite olen siinä käsityksessä... että tehot sais asettua lähelle tuota 120hv. sinänsä sama kun ite meen leimalle pikkupaineilla, 0.7bar... tai jotain, ni ei tee tiukkaa. Säätimillä sitten nostetaan jos/kun tarvitaan. Mä tilasin sellasen elektronisen ahtopaineen säätimen, low boost ja high boost napilla =D ja niin että saapi sisältä säätää =D

http://hevosvoima.com/site/tuotekuva...D-SE-FINAL.jpg

Tarkka lämpötilakorjattu paineanturi mahdollistaa tarkan ahtopainetiedon ohjaimelle.

Ohjain toimii closed loop periaatteella pitäen ahtopaineen tasaisena halutun ahtopaineen saavutettuaan. Anti lag toiminto minimoi ahtimen heräämisajan parhaan terävyyden saavuttamiseksi kuitenkaan ampumatta säätöarvosta yli.

Low boost -aletuksella max ahtopaine on 1bar ja High boost asetuksella 1,7bar.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.03.2013, 19:09
juuhha juuhha ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 26.02.13
Sijainti: salo
Viestit: 14
Perusasetus

vm 1997 hiluxi 2.4D 2l turbotus


voisitteko selittää miten homma lähtee käyntiin että saa turbon otteeseen?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.03.2013, 19:15
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.071
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja juuhha Näytä viesti
voisitteko selittää miten homma lähtee käyntiin että saa turbon otteeseen?
Tuon ikäisen kanssa VTT:lle päästötestiin. Pari tonnia ja alvi lompsaan.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.03.2013, 19:40
juuhha juuhha ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 26.02.13
Sijainti: salo
Viestit: 14
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Tuon ikäisen kanssa VTT:lle päästötestiin. Pari tonnia ja alvi lompsaan.
eikä oo halvempaa konstia
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.03.2013, 20:46
astalo astalo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.12
Sijainti: Kajaani
Viestit: 417
Perusasetus

Alkuperäinen turbokone kaikkine hilppeineen. Koneen oltava samaa päästöluokkaa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.03.2013, 21:42
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.071
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja astalo Näytä viesti
Alkuperäinen turbokone kaikkine hilppeineen. Koneen oltava samaa päästöluokkaa.
... tai uudempaa. Voi olla myös kokonaan toisen merkkisestä autosta, kunhan kaikki päästöihin vaikuttavat kikkareet seuraa mukana.

Vaihtoehto b) valmis turbosetti mihin löytys TÜV-paprut mukaan, voip olla ettei tämmösiä oo ikinä tehtykkään Hiluxia varten Eurooppa-markkinoille.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
hilux, toyota


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 14:52 (GMT +2).