![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pumppu oli tullu eilen valmiiks, harmi kun ei kerkeä nyt hakemaan uusia kaasuvaijeri aihioita mistään ja kaasuläppä pitäs siitä pömpelistä repiä irti ja tukkia ne reiät mitä sieltä jää. Jonkunlainen vaijerikänkyrä pitää tehdä auton sammutukselle myös. Vielä kun sais tänään ton auton kasattua sille mallille, ettei tarvi ku ne vaijerit vetää ja turbo kyhäillä uuteen paikkaan niin sitte oiski jo voiton puolella homma. Pitää illalla pistää "uudesta" pumpusta kuva näkösälle.
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Hinnan tiedän ens viikolla kun saan laipat. Minkä kokoset siivet tossa ahtimessa on.? itelle tulee holset 3ld imu54mm ja pako 60mm. Juhannuksen jälkeen olis tarkoitus tehdä pakosarja.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
62/72 on siivet tuossa, ne piti olla 72/74, vaan eipä ollut, mutta eipä se haittaa..
Joutuu pumpun vielä kertaalleen aukasta näemmä, unohdin sanoa kasausvaiheessa, että se kaasuvipstaaki pitäis olla toisella puolella pumppua, koska nytten se on siellä koneen puolella ja siellä on myös se rajotinruuvi kaasulle, niitä ei minkäänsortin fakiirikaan pääse räveltämään sen jälkeen, kun pumppu on lyöty takasi kiinni. ![]() onko tuossa holsetissa minkäkokonen pakopesä ? pienellä pakopesällä tuo vois jollakin lailla toimia, jos et pumpulle aio tehdä mitään..
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kaipaisin tietoa, että voiko ton kaasuvivun kääntää toiselle puolelle pumppua, tuossa näkyis olevan sille rajotinruuville identtinen paikka toisella puolella ja näyttää siltä, että nuo ulkoset palaset tuossa kuvassa lukkorenkaan jälkeen lähtis irti
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mikäpä estäisi jos se on täysin peilikuva rakenteeltaan, kääntele, zoomaile, mieti ja pähkäile.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kaikki ylläolevat tehty ja vielä kokeiltukin, eipä onnistu ei
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
vipua ei siis pysty kääntää, mutta lisää tietoa kaivataan, tuossa näkyy nuo 3 säätöruuvia pumpun perässä, mitä noista mikäkin tekee ? Tuo alimpana oleva tosiaan löytyy luukun takaa, ja sitä ruuvaamalla tuntui, että kaasuvipua kääntäessä sisuskalut liikkuu pitemmän radan tuolla..
![]() tyhjäkäynti, syöttö, maksimikierrokset ? vai mikähän järjestys?
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ton löysin PRO TURBON sivuilta, tuskin ton kokoinen ahdin hj:n kaasuilla herää. # Holset PRO52 # Todella tehokkaiden moottoreiden viritysahdin # Esim. kiihdytysautot ja vetotraktorit # Siipikoot 71/72mm |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä se herää, se on käytännössä jo täälläpäin todettu, siinä oli puoli milliä isommat elementit vain, ja lähti saman kokoluokan ahdin 800rpm ahtamaan. Sitä ei usko poliisikaan minkä vaikutuksen tekee tuo alipainesäätimen vaihtaminen mekaanisen.
edit. Niin ja tosiaan, siihenhän tulee erittäin pieni pakopesä, tuolla mikä siinä ostohetkellä oli niin olis herääminen ollu turhan korkealla.. Taas on hitusen edetty mitä nyt joutanu, kaasuläppähärdellisysteemi lensi roskikseen ja kyhäilin koululla tollasen "normaalin" härpäkkeen tuohon ja samalla vähän kaasuvaijerin hahmottelua uudelle reitille ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 16.06.2008 14:10 |
#10
|
|||
|
|||
![]()
iso ahdin pienellä pakopesällä on huono,pakopaineet lähtee hallusta melko varmasti.
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Juu ei sinne ihan mielettömän pientä silti tuu, sellanen sopiva
![]() Joutu sen kaasuvipuhärdellin sittekin kääntää toisinpäin, ei se saatana mahtunu pumppu muuten paikollensa, kun jätettiin tuo fordin säädin sinne, koska mersun säätimellä ainut mahdollisuus auton sammuttamiseen ois vaihteella, josta ei leimamies varmaan hirveästi tykkää. Melkonen viritelmä tuleeki tosta kaasuvivusta, mutta eipä se mitään, toimii. ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
Noin oli vuosi sitten
![]() ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 03.08.2009 13:20 |
#14
|
||||
|
||||
![]()
milloin näemme uuden turbo/pakosarja viritelmän?joko sitten leimalle?
![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Kestää vielä ku kaverilla siinä oman kinkkukaapin katastusremontti menossa
![]() ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Ostappas multa nuo lukkoakselit joskus ens talvena ? On valmiit SOA-hommat ja kaikki, (ohjausosat, uuet raidetangot/nupit, periä käännetty ylöspäin ja napoja käännetty) traction barit sun muut
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#17
|
||||
|
||||
![]()
eikun tehään reilu vaihtokauppa.vaihetaan nyt väliaikaisesti noi akselit keskenään ja mä annan sulle rahukkia hanskaan
![]() ![]() |