![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No niin... Laps on taas himpun verran fiksumpi. Kiitoksia ja palataan aiheeseen kunhan projekti edistyy ja uusia kysymyksiä/kokemuksia ilmaantuu.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() LockRight
Jossain kohti näitä Jimny ketjuja puhuttiin näistä lukoista... Tämä teksti on suora lainaus jimny.se sivuilta. ( http://www.jimny.se/locker.html )
You need the EZ-Locker made for the Suzuki Samurai SJ413. That's the one that fits your 26 spline drive shaft Jimny. Here's a link to Roadless Gear where I and Ola bought ours; http://www.roadlessgear.com/page/RGL/PROD/D/LR100 Pitää varmaa alakaa kysylemään miksi suomalaiset liikkeet eivät lisää tätä tuotetta listoilleen? ...Vai onko tarkoitus tarjota eioota tai maailman kalleinta ja parasta ARB:tä ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuota tuota eikö LockRitea suomess myy esim. Offivaruste? Vastaanpa samantien itelleni. Kyllä myy mutta hinta on tuplaten (360 €) tohon jenkkilän firmaan. Tossa huvikseni muutin tuon 189 $ euroiks niin se on nyky kurssilla 122.464 €. Kivaa asuu euro alueella.
![]()
__________________
Team Jyrsis "Suzuki SJ413 LWB 1987" Päivitetty 01.10.2017 _______________________________________________ Team Jyrsis Facebook - Team Jyrsis Blogi Päivitetty 01.10.2017 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
pitää varmaan kysäistä olisiko heillä aihetta päivittää hintaa vai alkaako itte tilaamaan niitä ja myymään sitten etteenpäin...
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Joo noh ei noita kyllä tänne ihan tolla noin 120 € saa mutta jos vaikka olis toi 189 € täällä suomessa niin ei olis paha.
![]() ![]()
__________________
Team Jyrsis "Suzuki SJ413 LWB 1987" Päivitetty 01.10.2017 _______________________________________________ Team Jyrsis Facebook - Team Jyrsis Blogi Päivitetty 01.10.2017 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Asennettua... ( OME )
Nyt on sitten koko sarja kiinni... Iskarit ja jouset. Vakio jarruletku riitti nippanappa. Pitänee kuitenkin vaihtaa. Ajelin heti alkuun jonkin matkaa 110km/h ja ihan hyvin tuo kulki. Ei mitään sen suurempia vetelyjä. Ainahan jimny hakee isommilla renkailla. Soratiellä ottaa pienet montut paljon rauhallisemmin. Joustoja kokeilin ojan ylityksessä ja mukavasti notkuu. Edessä tuo kallistuksenvakaaja rajoittaa mutta sen saa tietenkin tarpeen mukaan irti. Olen tyytyväinen. Cros4wd - Kiitän!
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Onko tuo nyt sitten aivan faktaa että ennen 27.5.2008 rekattuihin tuon vinssipuskurin saa asentaa?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jimnystä OFFI-kone | raw | Linkit | 0 | 08.09.2007 18:24 |
M:Hj-60 kilvetön offipeli | jampeli | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 01.04.2007 19:22 |
Kokemuksia automaatti-Suzuki Jimnystä? | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.05.2006 23:50 |
Tosimiesten offipeli | Linkit | 1 | 15.11.2005 19:32 | |
Kokemuksia Suzuki Jimnystä | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.01.2004 10:16 |