Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 03.06.2008, 21:19
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Perusasetus

no tarina kertoo jotta 3-akselisia volvoja suomen kilvissä myytiin jonkin tuojan toimesta kymmeniä 2500e kappale.mulla oli yks.

Vastaa lainaten
Vanha 04.06.2008, 01:53
Unregistered
Guest

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
no tarina kertoo jotta 3-akselisia volvoja suomen kilvissä myytiin jonkin tuojan toimesta kymmeniä 2500e kappale.mulla oli yks.
Muutamia paskoja kuulemma on kilvitetty tuohon hintaan ja ne seisoo kopit mätänä jossain pihoilla mutta mitä muita on pohjosessa 3 akselisia, ne on hieman eri kuntosia ja hinta 2-3 kertainen, tarvitsevalle vieläkin halpa. Ei oo kyllä näkyny myynnissäkään ku siellä käytetään koko autoa, ei vaan akseleita. Rovaniemellä ajelee päivittäin vissiin pari vollea ja sodankylässä ainakin yks. Mulle kelpais yks hyvä radioauto tai hätäpäissään vaikka ambulanssi ja varmasti maksan 2500 heti! Rovikselta oon yhtä hiton siistiä koittanu ostaa, ei vaan oo kuulemma kaupan.
Vastaa lainaten
Vanha 04.06.2008, 05:52
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Unregistered Näytä viesti
Muutamia paskoja kuulemma on kilvitetty tuohon hintaan ja ne seisoo kopit mätänä jossain pihoilla mutta mitä muita on pohjosessa 3 akselisia, ne on hieman eri kuntosia ja hinta 2-3 kertainen, tarvitsevalle vieläkin halpa. Ei oo kyllä näkyny myynnissäkään ku siellä käytetään koko autoa, ei vaan akseleita. Rovaniemellä ajelee päivittäin vissiin pari vollea ja sodankylässä ainakin yks. Mulle kelpais yks hyvä radioauto tai hätäpäissään vaikka ambulanssi ja varmasti maksan 2500 heti! Rovikselta oon yhtä hiton siistiä koittanu ostaa, ei vaan oo kuulemma kaupan.
Mutta tänä yksilö joka oli toyota4x4 oli aivan helvetin hyvä.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Sivu luotu: 19:02 (GMT +2).