![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() putki jostain lytyssä vähän tai sitten tukoski vois aiheuttaa jotain tollasta?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
tekis mieleni veikata sitä kuormaventtiiliä, siinhän on nippa kans ??? tuleeks taakse reilusti nestettä polkastessa ??? jos se ois juminnu rajottavaan asentoon, niin taakse ei paljon painetta pääse
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Liikahtaako kuormaventtiili kun polkasee jarrua?
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mut tukos tekee kyl ihmeitä.. Esim vanha jarruletku menee joskus sisältä sellaiseks "rääks", jokasitte tukkii. Nestettä menee hiuka läpi ja jopa päältä letku tuntuis ja näyttäis iha ok:lta, mut voipi olla sellaises vikaa. Itellä ollu joskus vastaava ja sitä vikaa "etittiin kissojen ja koirien kanssa".. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ja kun LäJässä on molemmat takapyörät yhden taipuisan gummiputken takana, niin sopisi kuvaan.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
tuo valon syttyminen voisi viitata sinne tehostimen suuntaan... mutta toisaalta jos poljin on jämäkkä niin se taas sotii vastaan.. jos jostain saa toisen tehostimen lainaan niin kokeilee sillä mitä sanoo..
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
jos haluaa tietää toimiiko jarrutehostin, niin laskee alipaineet tehostimelta pois vaikka jarrupoljinta pumppaamalla moottori sammuksissa ja kun jarrupoljin tuntuu kivikovalta painaa poljinta kohtuullisella voimalla ja käynnistää auton, niin polkimen pitäis painua huomattavasti. jos näin tapahtuu tehostin on kunnossa ja todennäköisesti pääsylinterikin.
__________________
Avaimet hukassa?
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Nonii, eli putket ei oo lytyssä kön kaikki vähänki siihen suuntaan olleet on uusittu.
-ainoat uusimattomat putket on ne jotka lähtee edestä ja päättyy kuormaventtiilille. ->mennee vissiin uusiksi nekin kun alkaa vaihtoehdot loppumaan. -Tehostinta on testailtu korjausmanuaalin ohjeiden mukaan, ja lopulta päädytty kokeilemaan hj:n tehostajaa -> ei vaikutusta vikaan. Tuota kuormaventtiiliä itekki mietiskelin mutta senkään asennolla ei tunnu olevan vaikutusta vikaan vaikka tankoa kääntelee eri asentoihin, jotenkin kuitenkin tuntuu että etujarrujen pitäisi silti jarrutella asiallisella poljinvoimalla vaikka taakse ei nestettä jostain syystä menisikään tarpeeksi läpi. Syttyykös se punalamppu jos taakse menevässä putkessa on tukos, onkos kellään kokemusta tästä? Taitaa olla helpointa rajata kuormaventtiilin+taakse menevän jarruputken tukos pois kun tekasee suoran linjan edestä takaosan t-haaralle ja tutkii vaikutusta lamputtimeen ja sen palamiseen. Rappaillaan lisää ja kokeillaan, jospa tämä tästä. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Mistään mitään tietämättä epäilisin että se valo ohjautuu ainoastaan jarrunesteen pinnan ja käsijarrukahvan mukaan. Näin ainakin hj:ssa ja hiluissakin.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
ootko nytten varma että ett hae vikaa lian syvälltä? omassa lj:ssä vilahtelee/syttyy valo nestepintaanturin vian takia.......
|