Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #35  
Vanha 02.06.2008, 20:16
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Thumbs up

Tiedotus toimii näinkin


Löysin vastauksen ohjauslaitteiden muutoksista

CUP-komitea kävi läpi ohjauslaitteiden muutoksiin liittyviä kysymyksiä, ja ratkaisua linjattiin aika pitkälle sen mukaan että autot pyritään pitämään riittävän hyvin tieliikennekelpoisina, jotta jokaisessa kisassa olevat siirtymät voitaisiin ajaa sekä kilpailijoiden, järjestäjien että muiden tiellä liikkujien puolesta mahdollisimman turvallisesti.

Asiallisesti tehdyt ja konttorillakin kelpaavat muutokset ohjauslaitteisiin hyväksytään, eli ohjausvarsia saa esimerkiksi vahvistaa. Huom. konttorilla "ns. vahingossa" läpimenneet viritykset eivät kelpaa edelleenkään
.

Eli itsetehdyt hystereesivarret on hylkykamaa kisoissa...
__________________
WORRY

 

Luokat
suunnistus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Off-Road Suunnistus Cup 2009 Mylppy Tapahtumat 13 13.12.2009 16:44
Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 22 11.01.2009 23:48
Offin Tekniikka/virhepiste säännöt v. 2009 RJCOBRA Tekniikka & Jutustelu 2 02.12.2008 19:43
Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt tikpe Chit-Chat 1 12.06.2008 08:58
Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? SauliS Tekniikka & Jutustelu 9 10.02.2005 09:25


Sivu luotu: 04:31 (GMT +2).