![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No niin.. piti vaihtaa tähän kikottimeen termostaatti, vesipumppu ja syyläri. Termostaatista ei ollut tietoakaan (ts., sitä ei ollut), vesipumppu oli aivan finaalissa ja vuoti, ja kiitos jonkun saksaisen idiootin koneessa ei ollut kuin pelkkää vettä joten syylari myös sen mukaisessa kunnossa. Noh, termarin koteloa irrottaessa katkesi toinen kiinnityspultti kannen sisään - ei hätää, ajattelin, mutta vituiksi meni homma. Ei jaksa vaivata päätä kun on toinen auto vieressä.. joten homma vähän sitten lähti käsistä. Katotaan nyt milloin tää taas tulee ajoon, mutta jos vain rahat riittää niin kaipa tuo pannu täytyy stroukata 4,7 litraiseksi niin ei lopu puhti kesken. Mall Crawler #2:n konehuone nyt: ![]() Mall Crawler #1:n konehuone, sieltä on hyvä kaivaa osia. Vaikka kone kävi ylösalaisin joitakin sekunteja, niin ihan ehjältä kaikki vaikutti. Kummallista tai ei, mutta näissä on kokonaan metallinen kansipahvi tehtaan jäljiltä. ![]() Kansi veks: ![]() ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Hei, sulla kun on tuo lohkolämppäri/pakkasproput noin hyvin näkysällä, niin viitsitkö mitata halkaisian.
Pitäis omaan laittaa lohkari. On vain se pakosarja mukavasti tiellä. Niin tietäisi ostaa etukäteen oikean kokoisen. Kiitän, etukäteen. -Jeep-Ukko- |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jeeppi-ukko, minulla olisi tuollainen. En aio laittaa omaani takaisin eli jää ylimääräiseksi.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jees, voin mitata heti kun taas ehdin duuneilta auton kimppuun.. tod.näk. torstaina ehdin, mutta en ole ihan 100-varma.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kun tiedän mitan, niin täytyy ensin ne mittoo, onko mikään sopiva. Sitten jos ei ole, niin täytyy hommata, eli pidän asian mielessä. ---- EDIT: En tarvitse enään mittoja. Viikonloppuna eks temporee, rupesin tukkimaan öljyvuotoja, ja purin koko keulan palasiksi. Totesin ettei sinne mitään lohkaria saa helposti mahtumaan. Peltipakosarja tulee propun eteen sopivasti. Muutenkin niin ahtaasti piilossa. Taidan tyytyä letku lämppäriin. Vähän vastoin käymisiä öljyvuotojen tilkinnässä. =) http://www.amccf.com/yabb2/YaBB.pl?num=1211311347 =(
__________________
http://s1269.photobucket.com/user/Je...?sort=2&page=0 Viimeksi muokannut Jeep-Ukko : 01.06.2008 20:19 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No niin, otetaas vähän updatea tähänkin projektiin välillä.. Hommat on enemmän ja vähemmän seisoneet kun pihalla pitää kysätä ja ukkoset & monsuunisateet on haitanneet harrastusta.
Takajouset ja riipukkeet sain ruuvattua paikalleen pienen taistelun jälkeen, tämä Jeep- yksilö ei halunnut helpolla luovuttaa vanhoja jousia pois joten joutui rälläköimään koripalkkia vähän auki että sai hitsattua uudet mutterit koripalkin sisälle kun vanhat antautui. Samalla pari ruostekohtaa tuli paikattua mitä paljastui - näköjään ne autot mätii Saksassakin, mutta ei niin pahasti onneksi. Takapää siis istuu tyylikkäästi omilla tassuilla, tarttee vain vielä iskarit ruuvata kiinni ja sitä ennen jollain ilveellä poistaa vanhojen iskarien katkenneet pultinjämät korista pois. On se kumma kun Saksasta tuodussa autossa kaikki pultit on pahemmin jumissa kuin 18-v vanhassa suomiautossa! Etupäästä on tukivarren kiinnikkeet rälläköity jo pois, nyt tarttee enää kuusi reikää koripalkkeihin ja panssari + tukivarret kiinni niin saa etuakselin myös kiinni. Kansi tuli tänään koneistamolta ja menee huomenna kiinni jos sää sallii.. täytyy taas kerran kehua ST-motorsin työnjälkeä. Katotaan kunhan stroukkikonetta alan rakentamaan niin pitää sitten ottaa kuviakin. Lukollinen etuakseli sitten saakin odotella hetken - kun ARB meni talvella paskaksi niin luulin että jäi välitykset ehjäksi, mutta toisin kävi. Pinionin hampaista yli puolessa on murtumia joten en sitä ala käyttämään. Nyt täytyy sitten odotella uutta settiä Saksasta ja toivoa että ehtii asentamaan/ asennuttamaan ennen FJDC:n kesämiitinkiä. Täytyy toistaiseksi tulla toimeen tuolla lukottomalla aksulalla ja olla käyttämättä nelivetoa.. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sain perseen normaali korkeuteen. http://kuvablogi.com/nayta/1232120/ http://kuvablogi.com/nayta/1232130/ Katkes kans molemmista iskareista yläpään kiinnitys pultit ![]() En ruvennut temuamaan katkenneita pois, kun kierteet kuitenkin olis ihan vituiks. Niin hitsasin sinne pultit pystyyn. Iskarit paikoilleen ja mutterilla kiinni.
__________________
http://s1269.photobucket.com/user/Je...?sort=2&page=0 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
No mutta helvetti, miken minä tuota keksinyt.. täytyypä kötöstellä sinne joku sovelias viritys niin ei tarttee alkaa poraamaan & kierteitä tekemään. Helpompaa se tosiaan on tuolla lailla!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SHREK (Cherokee projekti). | 454SS | Maasturiprojektit | 476 | 12.12.2015 17:26 |
Myyty | KössiKenguru | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.06.2008 08:10 |
O: halpa XJ cherokee projekti | KooPee | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 29.05.2008 19:43 |
Projekti Mall Crawler (Jeep Cherokee) | Timo_L | Maasturiprojektit | 89 | 19.04.2008 10:52 |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 |