![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Alipainetoimisia vnt-ahtimien ohjauskellot tehtaalta(painekellosta ei ole näkö tai kuulohavaintoa) ovat tai sitten suoraan sähköllä. No, jos siihen ahtamiseen asti pääsee niin jokatapauksessa tarkoitus koittaa saappaan ahdinta ensin, tekee vain pakosarjaan varauksen useammalle pulttijaolle. Siinäpä ne pakolämmöt näkee... Boksi mulla tulee jokatapauksessa ahtopainetta ohjaamaan, oli kello mikä tahansa..
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mitäs näille turbotuksille kuuluu?
Omaan Samuraihin ei tarvi edes yrittää (-92), mutta jos hakis maailmalta riittävän vanha, niin sitten. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Mites tälläsissä toimisi tollanen mekaaninen keskipakoahdin? Joskus kun itse mietin tollasen suzukin hommaamista, mietin et ois koittanu tällästä perus turbon/moottorin vaihdon sijaan. Kun vielä yks tuttu rakenteli ite tämmösiä omaan testikäyttöön noista perus turboista, ois ollu saatavilla tieto/taitoakin, ainoa vaan et työtön pysty sillon vaan miettitmään...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M:Suzuki Sj410 | PatRol | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 11.02.2008 19:37 |
| Suzuki sj410 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.09.2007 07:16 | |
| M: Suzuki sj410 -85 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.11.2006 08:51 | |
| Hullu vai ei? | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.11.2004 09:28 |
| M: Suzuki SJ410 | O/M/V Muut | 5 | 11.09.2004 13:55 | |