![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#34
|
|||
|
|||
![]()
Onhan tuota kokeiltu eri autovalmistajien toimesta 80-luvulta lähtien. Tällä hetkellä porsche tietävästi ainut joka saanut vnt-ahtimen toimimaan bensakoneessa, tai on niitä kokeiluja päässyt vissiin ennenkin sarjatuotantoon...
Suurin ongelma juurikin nuo pakolämpötilat/paineet. Taitaa myös ilmetä ongelmia siipien ja erillisen hukkaportin ohjauksessa. Hukkaportti ei toimi kuin perinteisessä turbossa... Käsittääkseni vaatii softa-ohjauksen. Samoin kuin siivet Huom. koko kirjoitus täyttä mutua! Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:Suzuki Sj410 | PatRol | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 11.02.2008 19:37 |
Suzuki sj410 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.09.2007 07:16 | |
M: Suzuki sj410 -85 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.11.2006 08:51 | |
Hullu vai ei? | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.11.2004 09:28 |
M: Suzuki SJ410 | O/M/V Muut | 5 | 11.09.2004 13:55 |