![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Solenoidiboksiin tulevat johdot jättää kiinni. (plussan lisäksi toinen "tuleva" on se moottorissa päädyssä yksinään oleva johto, miinus tulee sieltä hiilien kautta) Kaksi muuta johtoa ottaa irti (ne jotka menevät moottorille vierekkäin) Sitten mittailee vastusmittarilla mikä solenoidi ei yhdistä joko plussaa tai miinusta sinne moottorille meneviin johtoihin. Solenoidi varmaan naksuu vielä, mutta ei vaan yhdistä. -74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Diesel mittaus tampereella | Chit-Chat | 2 | 09.01.2008 21:15 | |
Sähkövinssin moottorin mittaus | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 26.12.2007 21:48 |
Hj 60 ahtopaineen mittaus | Hunter | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.09.2006 20:24 |
Ahtopaineen mittaus | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 25.12.2005 10:07 | |
Vannetietoa (mm. ET:n mittaus) | Pauli | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.05.2005 17:30 |