Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.03.2008, 19:20
MKLa MKLa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.07
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 128
Perusasetus

Käytin sitten molemmat puolet auki... Vaseliinia oli toisellakin puolella reilusti, tosin ohuempaa tavaraa kuin oikeassa napalukossa.

Kotipihalla testi osoitti, että pauke ei poistunut, nyt se kuului peruutettaessa... Mökkitiellä nelikko päällä ääni tai paremminkin pamaus esiintyi aika ajoin...piti ottaa pois ja yrittää uittaa autoa eteenpäin takavedolla.

Nyt taas kysymys tietäjille, voiko tuo napalukko olla väärässä "asennossa" eli onko vain ja ainostaan yksi asento missä se menee oikein paikoilleen siten, että toimii.

Toinen vaihtoehto äänen aiheuttajaksi voisi olla perän ulkolaakeri joka etukardaanin etupäästä liikuteltuna tuntui liikkuvan aika paljon...

Nyt rupes ahristamahan...pohojalaaisittain...

Saiskos tuota äänen lähdettä selville nostamalla auton ilmaan? Pauke esiintyy mielestäni siinä vaiheessa, kun etuveto todella on siinä tilanteessa että "ottaa kiinni" eli pyörän pitäsi lähteä vetämään ja ylösnostolla ei vastetta saa...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.09.2014, 15:16
NiFa1 NiFa1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.04.13
Sijainti: Lumijoki, Suomi
Viestit: 235
Perusasetus

Jostakin täältä palstalta löysin että automaattilukkoja voi hyvin voidella automaattivaihteiston öljyllä. Ite nyt pistin sitä navat melko liki täyteen ja läppäsin mahdollisimman nopeasti kiinni ja paikoilleen ennen kuin öljyt ehti valua ulos ihan kokonaan. Tuntuu ainakin toimivan itte asiassa ihan pirun hyvin. Siis siihen asti lienee toimivat kun saan manuaalit alle.
__________________
Jos pyörä ei vedä, se hidastaa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.09.2014, 08:05
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.915
Perusasetus

Taitaa valua pyöränlaakerin kautta ulos ja vie sieltä vaseliinit mennessään ?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Blazerin napalukkojen vaihto migel Tekniikka & Jutustelu 0 21.06.2007 23:28
mistä hj-60 turbolle voitelu? Jani E Tekniikka & Jutustelu 11 30.03.2007 05:01
manuaali napalukkojen käyttö Tekniikka & Jutustelu 16 20.10.2006 20:43
alustan voitelu! Tekniikka & Jutustelu 1 18.05.2005 10:45
Moottorin voitelu 4x4_76 Tekniikka & Jutustelu 0 23.01.2003 09:19


Sivu luotu: 00:53 (GMT +2).