![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Käytin sitten molemmat puolet auki... Vaseliinia oli toisellakin puolella reilusti, tosin ohuempaa tavaraa kuin oikeassa napalukossa. Kotipihalla testi osoitti, että pauke ei poistunut, nyt se kuului peruutettaessa... Mökkitiellä nelikko päällä ääni tai paremminkin pamaus esiintyi aika ajoin...piti ottaa pois ja yrittää uittaa autoa eteenpäin takavedolla. Nyt taas kysymys tietäjille, voiko tuo napalukko olla väärässä "asennossa" eli onko vain ja ainostaan yksi asento missä se menee oikein paikoilleen siten, että toimii. Toinen vaihtoehto äänen aiheuttajaksi voisi olla perän ulkolaakeri joka etukardaanin etupäästä liikuteltuna tuntui liikkuvan aika paljon... Nyt rupes ahristamahan...pohojalaaisittain... Saiskos tuota äänen lähdettä selville nostamalla auton ilmaan? Pauke esiintyy mielestäni siinä vaiheessa, kun etuveto todella on siinä tilanteessa että "ottaa kiinni" eli pyörän pitäsi lähteä vetämään ja ylösnostolla ei vastetta saa...
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Jostakin täältä palstalta löysin että automaattilukkoja voi hyvin voidella automaattivaihteiston öljyllä. Ite nyt pistin sitä navat melko liki täyteen ja läppäsin mahdollisimman nopeasti kiinni ja paikoilleen ennen kuin öljyt ehti valua ulos ihan kokonaan. Tuntuu ainakin toimivan itte asiassa ihan pirun hyvin. Siis siihen asti lienee toimivat kun saan manuaalit alle.
__________________
Jos pyörä ei vedä, se hidastaa. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Taitaa valua pyöränlaakerin kautta ulos ja vie sieltä vaseliinit mennessään ?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Blazerin napalukkojen vaihto | migel | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 21.06.2007 23:28 |
| mistä hj-60 turbolle voitelu? | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 30.03.2007 05:01 |
| manuaali napalukkojen käyttö | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.10.2006 20:43 | |
| alustan voitelu! | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.05.2005 10:45 | |
| Moottorin voitelu | 4x4_76 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.01.2003 09:19 |