Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 24.02.2008, 12:57
Eki- Eki- ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.01.08
Sijainti: Liminka
Viestit: 58
Perusasetus

Jaa meinaako nyyppä että tuommosessa 500heppasessa kolmisatasessa ei ole VÄÄNTÖMOMENTTIA?
voiha v*ttu!

musta tuntuu että tommossessa on pitkälti yli 500nm VääntöMomenttia.
ja olen ihan satavarma että patrollia saa aika lailla virittää ja laittaa 39.5pokkeria alle ennenkuin alkaa kytkin luistamaan.

enempi kommentoin kun on ollut kytkin muutaman kuukauden paikaallaan ja kovassa käytössä. Mun omaan patrolliin tulee hj-61 syöttöpumppu mikä käy ensin hp dieselillä mutkan että rimmaa siitä kaiken mahdollisen ruuan irti. kansi avarretaan myös ja ahtimena toimii isohko Schwitzer S2B. kone tehdään kokonaan uusiksi jotta siitä saa/ uskaltaa ottaa hieman enempi voimaa kuin vakiosta.

kun koko projekti on valmis ja auto on käynyt penkissä niin tekasen siitä projektit osioon jutun.



-Eki
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Oisko tarvetta SD33 ja SD33T koneen osille? VonLeka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 07.06.2006 19:02
Mitä eroa patrollin sd33 ja sd33t kansilla? Tekniikka & Jutustelu 1 25.02.2006 10:45
käykö ulosotto osastot keskenään hj-60--peretta ttapio Tekniikka & Jutustelu 3 25.05.2005 11:03
Vauhtipyörän hammaskehän korjaus migillä?? veejii Tekniikka & Jutustelu 12 25.10.2004 08:24
Vauhtipyörän jouset palasina.. Tekniikka & Jutustelu 9 28.07.2004 11:11


Sivu luotu: 07:38 (GMT +2).