Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 23.02.2008, 13:10
Eki- Eki- ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.01.08
Sijainti: Liminka
Viestit: 58
Perusasetus

voi olla kyllä värkkääminen kun eikös turbon vauhtipyörä ole huomattavasti erikokoinen. Kaikki jotka haluaa päästä kytkimen luisto-ongelmistä eroon omarakentamissa turbo patrolleissa (vaparista turboksi) hommaa centerforcen kytkimen. kyseistä kykintä saapi jenkeistä ja racersplacesta tilaamalla. kytkin on tarkoitettu 300zx nipponiin muttaa passaa vaparipatrolliin heittämällä paikoilleen. ovat ottaneet tuolla kytkimella kolmesatkusta kuulemma yli 500hevosta ja pito-ongelmia ei ole ollut.

Itsellä löytyy jo tuo kytkin ja odottaa asennusta kunhan saa ensin tehtyä koneen uusista kilkkeistä(kaikki osat löytyy)...
yhdellä kaverilla on jo kyseinen kytkin patrollissa kiinnii ja hyvin rokkaa!

-Eki

Edited by - Eki- on 23/02/2008 13:11:19
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Oisko tarvetta SD33 ja SD33T koneen osille? VonLeka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 07.06.2006 19:02
Mitä eroa patrollin sd33 ja sd33t kansilla? Tekniikka & Jutustelu 1 25.02.2006 10:45
käykö ulosotto osastot keskenään hj-60--peretta ttapio Tekniikka & Jutustelu 3 25.05.2005 11:03
Vauhtipyörän hammaskehän korjaus migillä?? veejii Tekniikka & Jutustelu 12 25.10.2004 08:24
Vauhtipyörän jouset palasina.. Tekniikka & Jutustelu 9 28.07.2004 11:11


Sivu luotu: 20:57 (GMT +2).