![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Paksuista, ei vahvuista.
Riippuu paljonko siitä vaparin kannesta on työstetty pois? Jos sinne liian paksun laittaa niin voi lähtee heikosti käyntiin, kun toi dieseli tarvii niitä puristuksia. "Suck my dick" -Ron Jeremy Montenegros#10 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2L-T Kannen tunnistus | blomi | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 04.08.2007 05:31 |
kannen vaihtoa tv:ssä | jamppa.w | Chit-Chat | 17 | 17.03.2007 16:50 |
Range & VM kannen tiiviste | Masu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.04.2006 16:05 |
toyota 2L-T venttiilivarren tiiviste | Samppa79 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.11.2005 20:53 |
Kannen hinkkaus | -MAKE- | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 10.05.2005 05:39 |