![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Muuten homma saattaisi pelittää, mutta ensinnä ongelmaksi muodustuu matalaprofiili renkaan saaminen vanteelle jolla jo on iso gummi. Sitten pitäisi vielä mahtua laittamaan sisärengas paikalleen. Lopuksi kun kaikki kolme kerrosta on paikallaan niin jollakin pitää saada ilmaa ison renkaan sisälle!
Noissa tehdastekoisissa tuo nylon säkki on periaatteessa auton renkaan kudosrakenne ilman pintakumia. Säkin sisälle tulee sisäkumi ja säkin sekä varsinaisen renkaan väliin erikoisventtiili jossa olevien kanavien kautta ilma saadaan renkaan sisälle. Ainoa muutos on toisen venttiilin tarvitsema reikä vanteeseen ja päällelaitto käy käden käänteessä, kunhan ei riko sitä erikoisventtiiliä! Junde |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
beadlock | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.02.2006 20:55 | |
Second air beadlock | A-P | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.11.2005 15:56 |
Beadlock | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.11.2005 21:41 |
beadlock | upi7 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 25.11.2005 14:06 |
Beadlock | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.12.2003 19:19 |