![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Voisin ihan kylmiltään veikata, että säännöissä sanotaan jotakuinkin seuraavaa: "Pääkaaren on oltava yhtä kappaletta ja pulttiliitoksella rungossa kiinni tai hitsattu tukevasti runkoon." Tuo näyttää siltä, että pulu olisi käynyt kakkimassa putken liitoskohtaan...
Aivan varmasti retkahtaa jos katollensa kääntyy. En hetkeäkään usko tuon olevan toimiva ratkaisu. Suosittelisin ennemmin semmosta ratkaisua, että teet tuon pääkaaren ihan yhdestä palasesta ja pistät kunnolla alarunkoon kiinni ja sitten hitsaat nuo eteen lähtevät putket siitä pääkaaren pinnasta ja liimaat vaikka lattaraudan palaset vahvistamaan liitosta siihen liitoskohtaan, niin että tulevat kumpaankin putkeen tukevasti. |
Luokat |
turvakaaret |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kysymyksiä turvakaarista | kivinen | Tekniikka & Jutustelu | 45 | 28.08.2010 09:28 |
turvakaarista | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.06.2007 11:16 | |
Turvakaarista kysymyksiä | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.03.2007 14:30 |
Turvakaarista | Killer-Wo | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 01.08.2006 16:37 |
Turvakaarista sääntökysymys | Teemu | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 30.04.2006 17:06 |