Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 22.01.2008, 16:41
blenheim blenheim ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Pohja, Finland.
Viestit: 70
Perusasetus

Voisin ihan kylmiltään veikata, että säännöissä sanotaan jotakuinkin seuraavaa: "Pääkaaren on oltava yhtä kappaletta ja pulttiliitoksella rungossa kiinni tai hitsattu tukevasti runkoon." Tuo näyttää siltä, että pulu olisi käynyt kakkimassa putken liitoskohtaan...

Aivan varmasti retkahtaa jos katollensa kääntyy. En hetkeäkään usko tuon olevan toimiva ratkaisu. Suosittelisin ennemmin semmosta ratkaisua, että teet tuon pääkaaren ihan yhdestä palasesta ja pistät kunnolla alarunkoon kiinni ja sitten hitsaat nuo eteen lähtevät putket siitä pääkaaren pinnasta ja liimaat vaikka lattaraudan palaset vahvistamaan liitosta siihen liitoskohtaan, niin että tulevat kumpaankin putkeen tukevasti.

Vastaa lainaten
 

Luokat
turvakaaret


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysymyksiä turvakaarista kivinen Tekniikka & Jutustelu 45 28.08.2010 09:28
turvakaarista Tekniikka & Jutustelu 2 13.06.2007 11:16
Turvakaarista kysymyksiä SamiN Tekniikka & Jutustelu 3 29.03.2007 14:30
Turvakaarista Killer-Wo Tekniikka & Jutustelu 0 01.08.2006 16:37
Turvakaarista sääntökysymys Teemu Tekniikka & Jutustelu 17 30.04.2006 17:06


Sivu luotu: 05:38 (GMT +2).