![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
katettu mönkijä.... noi joustokuvat on kyllä vihasen näköisiä.... joustaako tossa puskurit ja kaikki , hitto miksei ittelle ole koskaan tullut mieleen että vanhoista jääautoista sais tommosia, juuri kesällä meni paaliin corollan tekniikalla oleva takavetofiesta, siitä olis saanu soppelin takamoottorihirmunkin tai jotian... no ehkä olis kuitenkin ajan puitteissa jäänyt sekin tekemättä.eikös tohon saisi akselit jostain sj 410 jutusta vaikka... tosin ovattenniin aika kalliita muuhun laitteeseen verrattuna varmaan, siitä tulikin mieleen että onko kukaan rakentanut suzuki carrystä offilaitetta, luulis äkkiä että 4x4 mallissa olis samat akselit kun "henkilömalleissa"... semmoseen sitte lyhyt Flatbed ja jotain... mikään ei ole ikuista, mutta kestäisivät nyt edes järkevää käyttöä prkl...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| o: Daihatsu rocky | raihatsumies | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 01.08.2007 22:03 |
| Daihatsu Rocky 2,8TD -88 | O/M/V Muut | 4 | 17.07.2005 10:29 | |
| M. Daihatsu Charade-89 4x4 | O/M/V Muut | 3 | 17.03.2005 18:58 | |
| M: Daihatsu Feroza 1.6i | Taisto | O/M/V Muut | 0 | 09.12.2004 20:16 |
| M: daihatsu | O/M/V Muut | 4 | 30.09.2004 15:24 | |