Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 17.01.2008, 12:09
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Panhardin puslien väljyys on ainoa syy miksi esim. mun bertta lähtee enään woblaamaan tai edes yrittää sitä. Akselinpään pultti oli ihan pikkasen löysällä niin heti alko ravistamaan ja kiristyksen jälkeen menee taas kuin juna. Jos jollain pikku rengasraudalla tms. nitkuttaa puslaa ja se vähääkään antaa liikettä niin siinä se vika on. Pusla voi olla ok mutta jos pultireiät on vaikka soikeat nii sekin aiheuttaa ton. Itse en ekana uskonut että niin pienestä voisi olla kiinni mutta sitten sorvatttiin nailonista testiholkit joilla selvisi heti että siinähän se vika oli ollut. Nämä liittyi siis mun kierrejousiprojektiin ja siihen että ekat puslat oli vaan liian löysät mutta varmasti pätee yleisellä tasolla kaikkiin kiemurajousitus vehkeisiin.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 19:01 (GMT +2).