![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Pinjonin akseli on se,joka mennee perään sisään,eli se johon kardaani tulee kiinni.
Sit kun kardaani on irti,nii älä avaa sitä mutteria siitä keskeltä vaan ihan huvikseen kattookses mitä sen alla on. Ne pinjonin laakerin välykset säädetään sillä mutterin kireydellä,siel on sellain rymppiholkkihärdelli laakerien välissä,onpi kertakäyttönen. Tai voi sen kasata vanhallakin,mut vähän tarkka. En jaksa selittää tarkemmin,sen verran jurrissa,mut kysy joltain ennenkö purat sitä. -Schillinger- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
M / PAJERO VM-89 2.5 td | jani72 | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 17.03.2007 20:54 |
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 | |
kolahdus vaihdettaessa. | Vuosimallit 1984-1996 | 4 | 27.01.2003 15:46 | |
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa | mika | Hardware | 0 | 26.12.2001 14:04 |