Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 12.01.2008, 01:08
patriot4x4:n Avatar
patriot4x4 patriot4x4 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Kouvola, Finland.
Viestit: 804
Perusasetus

Pinjonin akseli on se,joka mennee perään sisään,eli se johon kardaani tulee kiinni.
Sit kun kardaani on irti,nii älä avaa sitä mutteria siitä keskeltä vaan ihan huvikseen kattookses mitä sen alla on.
Ne pinjonin laakerin välykset säädetään sillä mutterin kireydellä,siel on sellain rymppiholkkihärdelli laakerien välissä,onpi kertakäyttönen.
Tai voi sen kasata vanhallakin,mut vähän tarkka.
En jaksa selittää tarkemmin,sen verran jurrissa,mut kysy joltain ennenkö purat sitä.

-Schillinger-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
M / PAJERO VM-89 2.5 td jani72 O/M/V Ajoneuvot 6 17.03.2007 20:54
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32
kolahdus vaihdettaessa. Vuosimallit 1984-1996 4 27.01.2003 15:46
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04


Sivu luotu: 11:17 (GMT +2).