![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
yksi vaihto ehto on tehdä kaasarille painekotelo, tällöin ainut muutos on bensapumppu paremmin painetta kehittäväksi malliksi ja b-paineen säädin.. myös k-jet on helppo ja halpa perus ruisku, ainut rajoite on että riittää 4-pyttyisen jakajalla vain 200hv tietämille, mutta eiköhän riitä suikassa. saabien kanssa tullut näillä jonkin verran pelattua... edit: ja ehdottomasti laajakaista lambda turbotukseen ------------------------- datsun patrol -83 Edited by - mikkoimp on 06/01/2008 21:08:27
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M:Suzuki Sj410 | PatRol | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 11.02.2008 19:37 |
| Suzuki sj410 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.09.2007 07:16 | |
| M: Suzuki sj410 -85 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.11.2006 08:51 | |
| Hullu vai ei? | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.11.2004 09:28 |
| M: Suzuki SJ410 | O/M/V Muut | 5 | 11.09.2004 13:55 | |