![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Miul oli ainaskii kerran 145.8 hp ja vääntö yli 300Nm, vakiona 90hp ja 215 Nm, siis 2LT2 Onkoha tuossa hilussa vielä 2LT? Jos on niin silloin siinä on muistaakseni 86hp ja 185Nm Jos se tekohengittämätön versio niin sitä en muista, varmaan päälle 50hp... "Suck my dick" -Ron Jeremy Montenegros#10
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty M:Paljon toyota Osaa bj/hj/fj/runner Kuvia | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 20 | 13.10.2010 19:44 |
| HJ61 Miten Lisää vääntöä tyhjäkäynnille? | NymiS | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 21.08.2006 21:26 |
| Tehoa ja voimaa | -Jyki- | Chit-Chat | 12 | 03.04.2006 15:51 |
| Lumiketjuista käden vääntöä | L-200 | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 16.12.2004 22:00 |
| Vääntöä on, mutta kuinka paljon?? | Yleiset | 0 | 21.08.2002 22:04 | |