![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Myyjältä tuli vanhoja Englannin papereita missä on oikeet numerot, oli ollu jossain reisussa ilman puhelinta. Mutta...
Lisää jännää, katsastusmiehen mielestä kymmennumeroinen valmistenumero ei kelpaa katsastukseen. Vemiciltä kyselin lisää tietoja, mutta yli kymmenvuotiaista ei Japanista saa mitään tietoja. Eli 17 numeroisen valmistenumeron saaminen on mahdotonta. Valmistus aika Vemicin varaosakirjan mukaan 02.05.1995. Sitten soitin AKE:lle, että miten toimin. Ne vähän ihmetteli, että mitä tänne soittelet, se on katsastusmiehen homma selvittää miten auto katsastetaan. Olin itsekkin samaa mieltä. Nyt odottelen soittoo katsastusmieheltä. Ei ainakaan liian helppoo, aina tämmöisissä tulee mieleen autojen maahantuojien mafia. ![]() Onko Matilla tietoo tai ohjeita tämmöiseen tapaukseen? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj 61 ongelmia | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.04.2007 17:00 | |
2L ja 2LT ongelmia?? | las-c | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 11.12.2006 21:52 |
Tuontiauton katsastus? | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 21.12.2005 10:19 |
Tuontiauton rekisteröinnistä | BeGe | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.05.2005 20:42 |
LJ:n ongelmia | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 14.10.2004 13:52 |