![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Hyvä idea tuo panta kiinnikkeinen panssari. Kun panssari elää perän päällä, se vaimentaa iskuja paremmin kuin kiinni hitsattu. Voi unohtaa öljypropun suojaamisen, kun sille ei tarvitse tehdä aukkoa. Haittapuolena on todellakin se, että väliin kertyy mutaa ja perän jäähdytys heikkenee. Jos nyt perän läpeneminen yleensä on mikään ongelma? Käyttääkö kukaan kardaanin ristikkojen suojana kardaanin laipan väliin laitettavaa suojakuppia, jonka sisällä ristikko pyörii? Olen nähnyt kuppeja joissani intin kuorma-autoissa. Löytyykö joltakin kuvia akseliputkien vahvistuksista? Edited by - IsoA on 15/11/2007 14:08:29
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| akseleiden leveyksiä? | jv | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.10.2007 22:10 |
| 410 laatikon räjäytyskuva ja siirtäjän vahvistus? | TommyS | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.02.2007 19:01 |
| ohjaus varsien suojaus/vahvistus | boozer | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 30.09.2006 11:47 |
| Jäykkien akseleiden pomppimisongelma? | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 20.01.2004 16:10 | |
| akseleiden vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.09.2003 14:46 | |