![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
|||
|
|||
![]()
joo ei kannata mennä liikaa kääntelee ajotusta aikaselle ettei kampiakseli napsahda kahteen osaan.näin olen todennut ainakin omas turbo patrollissa.2 kampiakselia on menny poikki samasta kohtaa (6syl.kaulan jälkeen ja ylemmät kiertokangen laakeriliuskat hakannu leveeks)
ja vielä korvakuulolla kävi kauniisti. Edited by - NHOffroadTeam on 05/11/2007 22:21:24 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2lt syöttöpumpun ajoituksen vaikutus | Hharri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.12.2007 19:27 |
syöttöpumpun säätö BJ...s | turpolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.05.2007 20:53 |
2L-T syöttöpumpun johdot?(cressida) | Ahma | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 02.03.2007 12:31 |
O:Turbo Patrollin Syöttöpumpun!! (3.3TD) | PatrolAss | O/M/V Muut | 4 | 17.01.2005 16:31 |
bj:n syöttöpumpun säädöt... | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 26.11.2004 17:16 |