![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
vanhemmasta volvosta? esim joku 700 sarjan TD(i) kone? 2,4l saa käsittääkseni myös automaattilootia ei ole kauhian kalliita käytettynä ja kilometrejä kestää ajaa, eiköhän siitäkin saa paukkua ulos yhtä Uazia liikuttamaan tai sitten ei... -pätkä napero 4x4-
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| ideoita jousitukseen | roto | Maasturiprojektit | 14 | 06.04.2008 18:44 |
| O: UAZin moottorin putket+männät+laakerit/löytyi!! | ideanikkari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 03.07.2007 20:09 |
| O: Uazin nopeusmittari ja moottorin tiiviste sarja | samisami2 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 27.01.2007 14:45 |
| Uazin moottorin kiristysmomentteja kaivataan | matti-x | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.07.2006 20:02 |
| Uazin korotus. Uazin osia Tallinnasta...... | samisami2 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 10.10.2005 19:42 |