Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.11.2007, 09:40
Waalsku Waalsku ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.10.07
Sijainti: Finland.
Viestit: 93
Perusasetus

vanhemmasta volvosta? esim joku 700 sarjan TD(i) kone? 2,4l saa käsittääkseni myös automaattilootia ei ole kauhian kalliita käytettynä ja kilometrejä kestää ajaa, eiköhän siitäkin saa paukkua ulos yhtä Uazia liikuttamaan tai sitten ei...

-pätkä napero 4x4-

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ideoita jousitukseen roto Maasturiprojektit 14 06.04.2008 18:44
O: UAZin moottorin putket+männät+laakerit/löytyi!! ideanikkari O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 03.07.2007 20:09
O: Uazin nopeusmittari ja moottorin tiiviste sarja samisami2 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 27.01.2007 14:45
Uazin moottorin kiristysmomentteja kaivataan matti-x Tekniikka & Jutustelu 1 27.07.2006 20:02
Uazin korotus. Uazin osia Tallinnasta...... samisami2 Tekniikka & Jutustelu 16 10.10.2005 19:42


Sivu luotu: 10:32 (GMT +2).