![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
jaaha... vettä sataa ja kaikkia ...tuttaa. No mitään en ole saanut aikaseksi, leimallakin tarvis käydä, mun hallissa vaan on niin kostea meininki ollut jo kohta kuukauden että ei paremmasta väliä. abt on tässä ajoittain osoittautunut aika voimattomaksi amerikan malmikasan kanssa, ehkä vika on osaksi käyttäjissäkin, mutta kuiteskin, laskin lantteja ja hommasin keulalle lisää painoa isomman kelaimen muodossa. T-Max ja 15000lb lukee tarrassa, vähän on fyysisiltä mitoiltaan isompi kuin edellinen, joten hieman täytyy varmaan maskiin veistellä tilaa tolle sheetmetal Edited by - Rytari on 30/10/2007 15:05:05
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| L-200:sen ropaamista/joustoja | Lavamitsu | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 11.08.2008 19:47 |