![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Niin nyt on alla 31x10.5r15 ja 33 on se helposti leimattava rengas joten siihen suuntaan.
Ecu on hanttimiehen penkin alla ja meinasin siirtää sen hanskalpkeroon. Invertteriä en saanut oikein muualle mahtumaan ja toteutus on kyllä vielä keskentekoinen. Osat on tullu hankittua suoraan http://www.4x4parts.com ja alusta sarja crossin kautta kun Calmini ei suostunut suoraan myymään. Hinnat,no olisko alusta+korotukset+snorkkeli ja ohjauksen modaus total 1500€. Ei ainakaan paljon heitä. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Video kameran päivitystä. | H_Nietu | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 26.04.2008 18:48 |
| BJ:n päivitystä 06-> ? | Eskimo | Maasturiprojektit | 7 | 16.03.2008 09:23 |
| HoJoon alustan päivitystä | pee | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 15.08.2006 21:14 |
| O: "Pathfinder" 4x4 Chevy van | SukiSuki | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 08.01.2006 13:25 |
| Chevy Pathfinder Vani | Blaaseri | Chit-Chat | 4 | 25.04.2005 12:55 |