Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 14.10.2007, 19:30
tiipe:n Avatar
tiipe tiipe ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 2.391
Perusasetus

oletko ottanut oman siirtopumpun pois välistä kun olet sähköpumppua sinne tarjonnut epäilen että sun oma siirtopumppu on kaput ja sähköinen ei työnnä sen läpi .Jos on ollut samassa linjassa tarkasta banjoliittimien alta että kanavat on puhtaat syöttöpumpulla eli tulo linja .

"sisäpiiri safarit .fi"
ite oot mulkku!

www.pahama.com
www.montenegrooffroad.com #13 www.fjdc.org
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Uaziin dieseli? SeppoS Tekniikka & Jutustelu 2 28.02.2008 17:20
Moottori ei käynnisty Nerd-O Chit-Chat 21 16.08.2007 07:53
LJ suutinremppa ei käynnisty Tekniikka & Jutustelu 3 17.03.2007 21:09
trooperin sähköt (ei käynnisty) Tekniikka & Jutustelu 2 28.05.2006 10:46
Mikä dieseli FJ55:een??? K Tekniikka & Jutustelu 5 23.11.2005 09:27


Sivu luotu: 06:43 (GMT +2).