![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#9
|
||||
|
||||
|
oletko ottanut oman siirtopumpun pois välistä kun olet sähköpumppua sinne tarjonnut epäilen että sun oma siirtopumppu on kaput ja sähköinen ei työnnä sen läpi .Jos on ollut samassa linjassa tarkasta banjoliittimien alta että kanavat on puhtaat syöttöpumpulla eli tulo linja .
"sisäpiiri safarit .fi" ite oot mulkku! www.pahama.com www.montenegrooffroad.com #13 www.fjdc.org |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Uaziin dieseli? | SeppoS | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.02.2008 17:20 |
| Moottori ei käynnisty | Nerd-O | Chit-Chat | 21 | 16.08.2007 07:53 |
| LJ suutinremppa ei käynnisty | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.03.2007 21:09 | |
| trooperin sähköt (ei käynnisty) | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.05.2006 10:46 | |
| Mikä dieseli FJ55:een??? | K | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.11.2005 09:27 |