![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Homma on ihan simppeli, jostakin vanha suutinputki ja se sahalla poikki ja viilalla siistiksi (helpottaa pisaran muodostumista), sitten ykkösen putki irti ja "viritys" kiinni. (HUOM! Harvinaisissa malleissa joutuu ottamaan paineventtiilin irti ja takaiskuventtiilin poistamaan!!!! EI PAHA HOMMA)
Sitten moottorin ajoitus kohdalleen (eli ilmoitettu ennakko kampiakselille) ja runkkupumpulla painetta masiinaan --> nyrkkisääntönä 3-4 tippaa/sek ja ajoitus on paikoillaan. JOS suuttimille ei ole tehty mitään remonttia niin sitten olisi 5-7tippaa sopiva ajoitus. JA KAIKKI PITÄÄ OLLA EHDOTTOMAN PUHDASTA (pumpun ja suuttimien osien normivälykset 1/1000mm!!!!! Kun on väljä ja loppu, niin välys 2/1000mm!!!) $ $ $ /// Jos se ei satu, niin ainakin se maxaa!!! /// $ $ $ |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
patrollin syöttöpumpun vaihto | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 07.11.2007 17:04 |
hj syöttöpumpun ennakon säätö? | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.10.2007 17:04 |
syöttöpumpun säätö BJ...s | turpolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.05.2007 20:53 |
O:Turbo Patrollin Syöttöpumpun!! (3.3TD) | PatrolAss | O/M/V Muut | 4 | 17.01.2005 16:31 |
bj:n syöttöpumpun säädöt... | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 26.11.2004 17:16 |