Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.10.2007, 20:22
Stenax Stenax ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 11.02.07
Sijainti: Vaasa, .
Viestit: 17
Perusasetus

Pumpun vääntäminen olikin aika tehokas tapa saada hyväksytty päästömittausarvo. Ennen raja-arvon (3) molemmin puolin. Pumpunvääntötempun jälkeen päästiin tasoon 2,1-2,3. Suunnat meni kuitenkin niin, että aikaisemmaksi kun pumppua käännettiin lähemmäs lohkoa (moottori 1B-64). Ilmeisesti bertoissa rupeaa ajan myötä pumppu jostakin syystä jättämään. Mitenkä tuo ajoituksen säätö pitäisi oikeaoppisesti tehdä, kun tuskin pumpun kääntäminen on valmistajan tarkoittama säätökonsti?

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patrollin syöttöpumpun vaihto petrool Tekniikka & Jutustelu 9 07.11.2007 17:04
hj syöttöpumpun ennakon säätö? Jani E Tekniikka & Jutustelu 1 14.10.2007 17:04
syöttöpumpun säätö BJ...s turpolaattori Tekniikka & Jutustelu 1 11.05.2007 20:53
O:Turbo Patrollin Syöttöpumpun!! (3.3TD) PatrolAss O/M/V Muut 4 17.01.2005 16:31
bj:n syöttöpumpun säädöt... Tekniikka & Jutustelu 5 26.11.2004 17:16


Sivu luotu: 06:05 (GMT +2).