![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
todenäköisesti alipaineletkun banjoliitin vuotaa juurestaan. Ainakin kevyesti kierrettävissä akselinsaympäri. Heti kun putsaa ilmestyy hieman ölppää kierteen juureen, eli tod näk. pitäisi korjautua kun kerkeis käydä teettään uuden letkun. Muuten tarkistelin kaikki muut liitokset ja laitoijn pikimiehenräkää vielä kasatessa, ja ainakaan öljyä ei tule mistään ulos. " TOYOTA ja laskuun voit luottaa" SLCK #73
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Sähköinen Alipainepumppu | Juha.l | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.10.2007 11:16 |
| O: BJ-75:n alipainepumppu | pyyvama | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 27.11.2006 10:21 |
| O : alipainepumppu | Masi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.06.2006 10:17 |
| O: HJ-60 laturiin alipainepumppu | Jare | O/M/V Muut | 3 | 17.12.2005 11:30 |
| Cornerwilderness lisää kuvaa.14.9. | AVRO | Tapahtumat | 0 | 14.09.2003 20:26 |